Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

Takk for det, Marius2002. Alltid hyggelig med positive kommentarer :D

Er nok ingen coupè, nei :wink:

Takker for tipset. Belgen er hel.

Luftmengdemåleren er mest sannsynlig problemet. Var hos Richie en tur igår, snill som han er, så ble det tatt en diagnose av bilen.

Så blir å prøve en ny mengdemåler, så får vi se. Satser, og tror at det vil løse seg da.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny lmm er på, og bilen fungerer bra :)

Fikk handlet en brukt lmm fra gbl bildeler. Prisen på dette nytt er litt i overkant synes jeg :lol:

Nå ligger bilen til salgs på finn.no for 120000,- ink omreg.

Så får vi se om den blir borte eller ikke. Kunne tenkt meg noe annet nå. Har litt reisevei til og fra jobb hver dag, så er inne på tanken på en dieselbil.

Vi får se hva som skjer. Blir slett ikke lei meg om jeg må beholde bilen. Da har jeg hvertfall gitt det et forsøk :P

Om noen skulle være interesserte i bilen, så send en pm. Prisen er diskutabel, ved en hurtig avgjørelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye nytt her om dagen. Bilen ligger fortsatt til salgs, for 110000,-

Blir ikke lei meg om den ikke forsvinner, men merker at benisinutgiftene tur/retur jobb er litt i overkant. Derfor vurderes den solgt, til fordel for noe som går litt rimeligere. Blir noen mil jeg kjører i uka, så det merkes.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye nytt her om dagen. Bilen ligger fortsatt til salgs, for 110000,-

Blir ikke lei meg om den ikke forsvinner, men merker at benisinutgiftene tur/retur jobb er litt i overkant. Derfor vurderes den solgt, til fordel for noe som går litt rimeligere. Blir noen mil jeg kjører i uka, så det merkes.

:lol:

Vet om en 318 touring som hadde vært perfekt for deg! Går billig vettu, både i innkjøp og på mila.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...