///Kristian Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Igår skjedde det noe med bilen igjen. Bilen står å "rister" på tomgang, klarer ca 60 km/h. Prøver jeg å gi gass så bare "dør" den ut. Setter pris på tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Meget pen bil !! (ang. problemet ditt, sjekk innsugsbelgen for rifter/hull) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freiia Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Meget pen coupe !!(ang. problemet ditt, sjekk innsugsbelgen for rifter/hull) Rått, coupe med 4 dører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Meget pen coupe !!(ang. problemet ditt, sjekk innsugsbelgen for rifter/hull) Rått, coupe med 4 dører Dagen derpå veit du, hjernen fungerer ikke. Skrev raskere enn jeg tenkte... Haha noe så flaut Men uansett meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Takk for det, Marius2002. Alltid hyggelig med positive kommentarer Er nok ingen coupè, nei Takker for tipset. Belgen er hel. Luftmengdemåleren er mest sannsynlig problemet. Var hos Richie en tur igår, snill som han er, så ble det tatt en diagnose av bilen. Så blir å prøve en ny mengdemåler, så får vi se. Satser, og tror at det vil løse seg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 ny lmm er på, og bilen fungerer bra Fikk handlet en brukt lmm fra gbl bildeler. Prisen på dette nytt er litt i overkant synes jeg Nå ligger bilen til salgs på finn.no for 120000,- ink omreg. Så får vi se om den blir borte eller ikke. Kunne tenkt meg noe annet nå. Har litt reisevei til og fra jobb hver dag, så er inne på tanken på en dieselbil. Vi får se hva som skjer. Blir slett ikke lei meg om jeg må beholde bilen. Da har jeg hvertfall gitt det et forsøk Om noen skulle være interesserte i bilen, så send en pm. Prisen er diskutabel, ved en hurtig avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Godt å høre at bilen fungerer fint Kristian! Lykke til med salg, burde gå fint det vel? Er jo en utrolig lekker bil! Får håpe bilen får seg en ny eier som er like pedant som deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Det var veldig deilig at det var der feilen lå Hvis bilen blir solgt, vil jeg nok sitte igjen med tårer i øya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Ikke mye nytt her om dagen. Bilen ligger fortsatt til salgs, for 110000,- Blir ikke lei meg om den ikke forsvinner, men merker at benisinutgiftene tur/retur jobb er litt i overkant. Derfor vurderes den solgt, til fordel for noe som går litt rimeligere. Blir noen mil jeg kjører i uka, så det merkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Ikke mye nytt her om dagen. Bilen ligger fortsatt til salgs, for 110000,-Blir ikke lei meg om den ikke forsvinner, men merker at benisinutgiftene tur/retur jobb er litt i overkant. Derfor vurderes den solgt, til fordel for noe som går litt rimeligere. Blir noen mil jeg kjører i uka, så det merkes. Vet om en 318 touring som hadde vært perfekt for deg! Går billig vettu, både i innkjøp og på mila.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Hehe. Ikke tilfeldigvis topaz blå vel? Idag har 323`n fått en liten runde med onyx. Skal si det hjalp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Da selger du ikke denne.. Da setter du den bort, så kjøper du en vinter/jobb-bil som går billigere, så kan du kose deg litt i vinter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Hehe. Ikke tilfeldigvis topaz blå vel? Idag har 323`n fått en liten runde med onyx. Skal si det hjalp det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Hva synes folk om denne? Noen som har noen meninger/erfaringer og dele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Lei av Clubsport splitterne nå? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå