espenae93 Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Har slått den luka litt ifra meg. Kommet litt annet på lista som er mer viktig enn det, pluss at bakluka akkurat er gått over for rust, også lakket opp igjen. Så csl-luke får vente Ingen tvil om at det er et løft med den luka. skjønner skjønner kan sende deg en PM når jeg legger ut bilder med luka montert etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Har slått den luka litt ifra meg. Kommet litt annet på lista som er mer viktig enn det, pluss at bakluka akkurat er gått over for rust, også lakket opp igjen. Så csl-luke får vente Ingen tvil om at det er et løft med den luka. skjønner skjønner kan sende deg en PM når jeg legger ut bilder med luka montert etterhvert Gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Stilig bil! Hvor i Tønsberg holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Stilig bil! Hvor i Tønsberg holder du til? Takk for det Jeg holder til i nærheten av Barkåker. Hvis det sier deg no Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Jepp Er ikke det nærmere Horten, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Hører heldigvis til Tønsberg Er midt i mellom. Hører du til tønsberg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Aha Nei, bor i Andebu. Lite høl ca 2 mil fra Tønsberg. Men kjenner du Davida her inne? Vet at han kjenner masse BMW-folk rundt Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Aha Nei, bor i Andebu. Lite høl ca 2 mil fra Tønsberg. Men kjenner du Davida her inne? Vet at han kjenner masse BMW-folk rundt Tønsberg Vet da godt hvor det er . Hehe. Kjenner han vel ikke, vet hvem han er bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Hehe, oki Jeg kjøpte nemlig bilen min av han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Hehe, oki Jeg kjøpte nemlig bilen min av han Stemmer stemmer. Trengte du kondensator til anlegget? Har en liggende som ikke blir brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Nøyaktig hva gjør den? Søkte opp på wiki, men sto veldig mye der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Nøyaktig hva gjør den? Søkte opp på wiki, men sto veldig mye der. Ingen ekspert på området selv. Jeg vet at når jeg wattet opp anlegget i bilen, så blinker det i lysene, det vil en kondensator kunne hjelpe meg med. Mest sannsynlig.. Så er vel no strømfordeling eller noe i den duren. Noen andre må gjerne skyte inn godt svar her?? Jeg har ikke bruk for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Haha Vet ikke om jeg trenger den, gitt. Kanskje du kan hjelpe meg? Jeg lurer på hvordan jeg får gradestokken i dashbordet til å funke, hvis jeg har den i det hele tatt. Også lukter det bensin når jeg starter bilen. Merker det ikke under kjøring. Vet du kanskje hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Haha Vet ikke om jeg trenger den, gitt. Kanskje du kan hjelpe meg? Jeg lurer på hvordan jeg får gradestokken i dashbordet til å funke, hvis jeg har den i det hele tatt. Også lukter det bensin når jeg starter bilen. Merker det ikke under kjøring. Vet du kanskje hva det kan være? Sendt deg en pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Såvidt jeg vet fungerer en kondensator på den måten at forsterkern / anlegget for konstant strømmen det trenger, på en måte en buffer for batteriet derfor blinker det ikke i lysene dine når du får på en slik. ( ta forbehold om feil her altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå