Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

Har slått den luka litt ifra meg. Kommet litt annet på lista som er mer viktig enn det, pluss at bakluka akkurat er gått over for rust, også lakket opp igjen. Så csl-luke får vente :wink:

Ingen tvil om at det er et løft med den luka. :)

skjønner skjønner :wink: kan sende deg en PM når jeg legger ut bilder med luka montert etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slått den luka litt ifra meg. Kommet litt annet på lista som er mer viktig enn det, pluss at bakluka akkurat er gått over for rust, også lakket opp igjen. Så csl-luke får vente :wink:

Ingen tvil om at det er et løft med den luka. :)

skjønner skjønner :wink: kan sende deg en PM når jeg legger ut bilder med luka montert etterhvert :)

Gjør det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Nøyaktig hva gjør den? Søkte opp på wiki, men sto veldig mye der.

Ingen ekspert på området selv. Jeg vet at når jeg wattet opp anlegget i bilen, så blinker det i lysene, det vil en kondensator kunne hjelpe meg med. Mest sannsynlig.. :P Så er vel no strømfordeling eller noe i den duren.

Noen andre må gjerne skyte inn godt svar her?? :)

Jeg har ikke bruk for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) Vet ikke om jeg trenger den, gitt.

Kanskje du kan hjelpe meg? Jeg lurer på hvordan jeg får gradestokken i dashbordet til å funke, hvis jeg har den i det hele tatt.

Også lukter det bensin når jeg starter bilen. Merker det ikke under kjøring. Vet du kanskje hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) Vet ikke om jeg trenger den, gitt.

Kanskje du kan hjelpe meg? Jeg lurer på hvordan jeg får gradestokken i dashbordet til å funke, hvis jeg har den i det hele tatt.

Også lukter det bensin når jeg starter bilen. Merker det ikke under kjøring. Vet du kanskje hva det kan være?

Sendt deg en pm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet fungerer en kondensator på den måten at forsterkern / anlegget for konstant strømmen det trenger, på en måte en buffer for batteriet :) derfor blinker det ikke i lysene dine når du får på en slik. ( ta forbehold om feil her altså :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...