Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

Jøss, blitt rene biloppkjøperen du nå , Richie! :wink:

Bra du fikk bilen i orden igjen, Kristian! :)

Heh.. Ikke veldig oppkjøper vel? Har jo hatt 325 og 316 en stund nå.. Snart 2 år på 316 faktisk! Den skal jeg kvitte meg med om du vet om noen som er interessert..

Volvoen er noe jeg "må" ha på p.g.a jobb.. Men klager ikke, den fungerer godt.. Skal få montert litt alpina leppe og få skiftet til shadowline osv på 325, så skal ikke glemme bmw bort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Eu-kontroll idag.

Hadde egentlig troa på at bilen denne gangen skulle skli rett igjennom kontrollen uten en eneste feil, men skal alltid være noe :wink:

Må ta en titt på håndbrekket. Tar ikke bra nok på høyre side visstnok. Bruker veldig skjeldent håndbrekket, så dette har ikke jeg merket. Kanskje vanskelig å legge merke til uansett(?). :P

Ingen annmerkning på siderutene mine foran heldigvis.

Ble samtidig byttet bensinfilter idag, siden de først hadde den inne. Har ikke blitt gjort tidligere i mitt eie, å aner ikke om det har blitt byttet tidligere. Så, nå er det også gjort.

Siden det er så veldig grisete på veiene her i Tønsberg om dagen og derfor håpløst å holde bilen ren og pen utvendig, så ble det en liten vask innvendig :)

dyq9ux2jhsj86brlrkvf.jpg

Ser virkelig frem mot våren nå 8)

Var forøvrig ute å prøvde en 330xd 2001 modell her om dagen. Noen andre enn meg som har blitt skuffet over draget i disse bilene? Hadde sett for meg mye mer trøkk. Artig bil, men 323`n blir nok ikke byttet ut denne gangen heller :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke værst med 1 feil da :D kanskje bare å stramme brekke litt så går den mellom!

Er vel kanskje ikke så ille, men hadde faktisk troa på at den skulle trille rett gjennom uten noen problemer :P Kosta på den noen kroner i høst/vinter kan man si :lol:

Men, ordner seg vel dette også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...