///Kristian Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Bilen er i orden igjen. Byttet føleren på innsuget, og vips..Frisk bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Bra, bra! Så en mørk E46 på Eik her om dagen, jeg blinka to ganger og hilste. Var det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Bra, bra! Så en mørk E46 på Eik her om dagen, jeg blinka to ganger og hilste. Var det deg? Hmm, kan ikke huske det. Men mye mulig. Har sust over eikveien et par ganger de siste dagene. Prøv igjen neste gang du møter meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Møtte deg gjennom solvang her på tirsdagen onsdagen! ikke veldig vanskelig å kjenne igjen bilen din blandt all snøen Jasså, hvilken bil kjørte du? Golfen vell! den er jo helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Skam fet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Bilen er i orden igjen. Byttet føleren på innsuget, og vips..Frisk bimmer Godt din er frisk igjen!! Det er ikke 325 dessverre Den står! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Er vel bare ute å kjører med ny bil du, Richie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Hehe.. joda, blir noen mil.. Har passert 70mil på en uke nå.. Har fått liv i 325 igjen også, den startet hvertfall.. trenger vel bare et nytt batteri, så hjelper det på..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Jøss, blitt rene biloppkjøperen du nå , Richie! Bra du fikk bilen i orden igjen, Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Jøss, blitt rene biloppkjøperen du nå , Richie! Bra du fikk bilen i orden igjen, Kristian! Heh.. Ikke veldig oppkjøper vel? Har jo hatt 325 og 316 en stund nå.. Snart 2 år på 316 faktisk! Den skal jeg kvitte meg med om du vet om noen som er interessert.. Volvoen er noe jeg "må" ha på p.g.a jobb.. Men klager ikke, den fungerer godt.. Skal få montert litt alpina leppe og få skiftet til shadowline osv på 325, så skal ikke glemme bmw bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Eu-kontroll idag. Hadde egentlig troa på at bilen denne gangen skulle skli rett igjennom kontrollen uten en eneste feil, men skal alltid være noe Må ta en titt på håndbrekket. Tar ikke bra nok på høyre side visstnok. Bruker veldig skjeldent håndbrekket, så dette har ikke jeg merket. Kanskje vanskelig å legge merke til uansett(?). Ingen annmerkning på siderutene mine foran heldigvis. Ble samtidig byttet bensinfilter idag, siden de først hadde den inne. Har ikke blitt gjort tidligere i mitt eie, å aner ikke om det har blitt byttet tidligere. Så, nå er det også gjort. Siden det er så veldig grisete på veiene her i Tønsberg om dagen og derfor håpløst å holde bilen ren og pen utvendig, så ble det en liten vask innvendig Ser virkelig frem mot våren nå Var forøvrig ute å prøvde en 330xd 2001 modell her om dagen. Noen andre enn meg som har blitt skuffet over draget i disse bilene? Hadde sett for meg mye mer trøkk. Artig bil, men 323`n blir nok ikke byttet ut denne gangen heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Er ikke værst med 1 feil da kanskje bare å stramme brekke litt så går den mellom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Er ikke værst med 1 feil da kanskje bare å stramme brekke litt så går den mellom! Er vel kanskje ikke så ille, men hadde faktisk troa på at den skulle trille rett gjennom uten noen problemer Kosta på den noen kroner i høst/vinter kan man si Men, ordner seg vel dette også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Hehe må regne med litt påkostning da, selv DIN bil begynner å bli noen år nå har en grei liste fra verkstedet jeg å om hva som burde utbedres.. men mye er alerede ordnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Fått vasket litt idag. Deilig å kunne vaske hjemme igjen. Vårstemning på gården idag Tok noen bilder etter en god vask. Bildene er som vanlig tatt med Iphone, så er ikke voldsom kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå