///Kristian Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Handlet av Stian el? Hehe, yes Haha den var nice Blir ut å dulle litt nå. Er jo så deilig vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 utrolig fin bil! så strøken ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 utrolig fin bil! så strøken ut:) Takk takk. Får aldri nok tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freiia Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 utrolig fin bil! så strøken ut:) as always Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Kan ikke huske å ha sett denne bilen møkkete når jeg tenker etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 utrolig fin bil! så strøken ut:) as always Taaakk Kan ikke huske å ha sett denne bilen møkkete når jeg tenker etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Har du noe du skal gjøre med bilen før Cars & Coffee treffet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Har du noe du skal gjøre med bilen før Cars & Coffee treffet da? Tja.. Blir mest vedlikehold tenker jeg. Har bestilt xenon til grøftelysa da. Så får jeg ta nærlys også etterhvert. Lyst til å prøve xenon i ryggelysene også faktisk Vurderer også å bytte ut splitterne med en "leppe" .. får se Det blir ikke før treffet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 uuh leppe! hva kunne du tenkt deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Sitter nå å skal bestille leppe. Valget har falt på Arqray-leppe til Mtech2 fangeren Synes det oppsettet er veldig kult, samt at jeg ikke vet om så veldig mange som har det. Hvertfall ikke her i by`n Satser på at det kan bli brææ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Du har ikke svarte felger på denne? Ble hilst på av en fyr i en tilsvarende E46 i går. Jeg la merke til sorte felger og Mtech-fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Du har ikke svarte felger på denne? Ble hilst på av en fyr i en tilsvarende E46 i går. Jeg la merke til sorte felger og Mtech-fanger Niks, ikke sorte felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Noen her inne som har bestilt fra dtm-spec.net før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Denne leppa skal jeg bestille tenkte jeg Arqray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Den er grom, ser penest ut om du får "sveiset" den på fangeren! Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå