pure_stig Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Der var tråden din ja Kristian! Mange sider jeg må lese her ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Der var tråden din ja Kristian!Mange sider jeg må lese her ser jeg Hehe, ja, her er det bare å sette av litt tid ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Pent, pent! Hva er de nærmeste planene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Ser ut som slanger og ledninger skulle ligget på andre siden av armen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Hehe, stemmer det. Er endret etter at bildet ble tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Pent, pent! Hva er de nærmeste planene? Ingen store planer for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Da var bilen solgt og levert til ny eier. Håper ny eier tar godt vare på denne Satser på at han kommer med en tråd her etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Da var bilen solgt og levert til ny eier. Håper ny eier tar godt vare på denne Satser på at han kommer med en tråd her etterhvert Hvem kjøpte den? Og hva skal du ha nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Solgt til en hyggelig kar fra Lillehammer. Så får vi se om han kommer med en ny tråd her. Får se hva det blir til...foreløpig har jeg en gammal opel jeg krutter rundt i ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Hva slags Opel da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Hva slags Opel da? Hehe..Den jeg bruker til/fra jobb etc.. En Astra 1,7tdi fra 1992. Hjulbuene er vekk bak, poppa på no blekk på utsida, hvite e30 felger og klepte fjærer. Styggaste opelen i byen. Men rimelig i drift Brukte den i vinter også. Kjekk å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Nå står bilen parkert ute på gårdsplassen her og koser seg sammen med gixxern! Takk for handelen. Skal passe på den godt jeg! Lager tråd etterhvert så du kan følge med på "gullet" ditt videre Kristian ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Hva slags Opel da? Hehe..Den jeg bruker til/fra jobb etc.. En Astra 1,7tdi fra 1992. Hjulbuene er vekk bak, poppa på no blekk på utsida, hvite e30 felger og klepte fjærer. Styggaste opelen i byen. Men rimelig i drift Brukte den i vinter også. Kjekk å ha. Ja, den spiser sikkert ikke mye. Da venter vi på framtidig tråd om ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Nå står bilen parkert ute på gårdsplassen her og koser seg sammen med gixxern! Takk for handelen. Skal passe på den godt jeg! Lager tråd etterhvert så du kan følge med på "gullet" ditt videre Kristian ! Gratulerer med helstrøken bil! Du har kjøpt et smykke! Kristian, nå er jeg spent på hva det blir..! Kan få kjøpe 318 til søsteren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Nå står bilen parkert ute på gårdsplassen her og koser seg sammen med gixxern! Takk for handelen. Skal passe på den godt jeg! Lager tråd etterhvert så du kan følge med på "gullet" ditt videre Kristian ! Gratulerer med helstrøken bil! Du har kjøpt et smykke! Kristian, nå er jeg spent på hva det blir..! Kan få kjøpe 318 til søsteren min Eller min 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå