///Kristian Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Ja, blir enten lørdag eller søndag...helst lørdag kanskje? =) Lørdag passer hvertfall meg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Atter en liten update.. Har gjort litt i helga:) Blitt montert AE(takket være Richie85), stor takk skyldes:) hehe.. Har også montert instrumentringer:D Bilder kommer en dag jeg får rota meg til det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Ble bra med angeleyes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Ble bra med angeleyes! Ble veldig fornøyd selv:) Bare få til noe i tåkelysa også nå så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Gå for Xenon! Koster 500ish fra vvme.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Det stemmer det Dr. Er det. Har ikke kasta det. Merker absolutt ingen forskjell. Kan kanskje ha noe med det å gjøre at filteret var tett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Gå for Xenon! Koster 500ish fra vvme.com Vært inne på tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Du må ha xenon i tåkelysa Finn ut hvordan pærer som sitter der, så skal jeg se om han kompisen min har et sett liggende til deg AE ble forresten knallbra - må få kommet meg til biltema Selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Du må ha xenon i tåkelysa Finn ut hvordan pærer som sitter der, så skal jeg se om han kompisen min har et sett liggende til deg AE ble forresten knallbra - må få kommet meg til biltema Selv Yes, skal jeg gjøre, så sier jeg ifra:) Ja, ble slett ikke værst. Fornøyd selv. Beholder du bilen eller? Stæsje den opp litt istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Bilder?? kommer..har ikke hatt no kamera liggende. Prøver å få til no bilder idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Da kommer det endelig noen bilder. Instrumentene Også er det montert AE Ellers er det ikke mye nytt. Bare vedslikehold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Ble bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Ble bra det! Yes:D Veldig fornøyd igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå