Gå til innhold

Armanic's E34 Projekt - Frontruta

Armanic
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, den står i bilen nå :- ) Fungerte bra denna :- )

Lakkplanene har jeg fått liv i :- ) Har plass å lakkere nå :- ) Men, står på pengene, er jo bare fortsatt lærling. I førsteåret :P så smått med penger gitt : ) Men det skal gjennomføres. Uansett om det blir MASSE jobbing. Må ta alt av rust osv. Det kommer til å ta tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som et greit prosjekt dette, du BØR ha tilgang til sandblåsning om du vil ta rusta på alvor ;) ellers kan dritten komme tilbake.

blir d no lyd i kjærra da? ;) som du har skrevet tidligere så er d tett i 5 serie, men dette har vi som driver med lyd bot for, hehehe.

men stå på, kan bli fin bil dette, liker ikke så godt hvitt jeg da, men d er jo smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

bmw520, blir mest sannsynlig kappa og sveisa inn nye biter der det har rusta. Bortsett ifra rundt ruta. Der vil det bli sandblåst. Er lærling innen lakkfag, så får masse gode råd fra lakkererne å oppretterne : )

Ang lyd, så tok jeg bort den isolasjonsmatten som ligger intill seteryggen baki, får greit med lyd igjennom nå. Men det som er bra, er jo at det ikke kommer noe lyd utenfor bilen. Det er helt stille utenfor bilen. Men så fort du åpner døra eller bagasjeluka så får du noe jævlig med lyd ut :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmw520, blir mest sannsynlig kappa og sveisa inn nye biter der det har rusta. Bortsett ifra rundt ruta. Der vil det bli sandblåst. Er lærling innen lakkfag, så får masse gode råd fra lakkererne å oppretterne : )

Ang lyd, så tok jeg bort den isolasjonsmatten som ligger intill seteryggen baki, får greit med lyd igjennom nå. Men det som er bra, er jo at det ikke kommer noe lyd utenfor bilen. Det er helt stille utenfor bilen. Men så fort du åpner døra eller bagasjeluka så får du noe jævlig med lyd ut :- )

Ja d virker som du har fått samme råda som jeg ville ha gitt deg, for i mange tilfeller så må man jo bare skjære bort rusta partier og sveise i nytt. har selv holdt på med dette siden jeg var liten guttunge, og er da velvoksen idag ;) hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d virker som du har fått samme råda som jeg ville ha gitt deg, for i mange tilfeller så må man jo bare skjære bort rusta partier og sveise i nytt. har selv holdt på med dette siden jeg var liten guttunge, og er da velvoksen idag ;) hehehe

Godt å være voksen :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Heihei! Takk for det :- )

Jeg brukte vanlig sotspray. Transparent lakk, slik at det ser svart ut. Men om du lyser på det så blir det transparent. Så om onkel blå sier at de ser veldig mørke ut så kan du bare sette på blinklyset. Det lyser mere enn godt nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Heihei! Lenge siden sist nå.

Har startet og fikse opp de "nye" dørene til bilen min. Tar rust osv på de. Kommer bilder i morgen på det!

Har også lakkert hellaspoileren :)

Bilder!

Slipt og sparklet.

vuru8wvvb6gx2zhkgp1k.jpg

Jeg la også fyller før jeg lakkerte, men har ikke bilde av det :)

Alpinweiss :roll:

d07n7cs7tv3izvp7bd00.jpg

Ferdig lakkert :love:

0hcqzf11df12926316da.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...