EzzY Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Pent prosjekt =) Du har ikke et felgsett til bilen du ikke bruker da? Type 7x16" størrelse? Må ha meg noen felger å ha pigfri dekk på, kjedelig å kjøre sidelengs når man vil kjøre rett frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Ny spiller igjen nå, denne gangen med skjerm. En slik en; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 har du testa den ? korleis går det med planene om lakking da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Jepp, den står i bilen nå :- ) Fungerte bra denna :- ) Lakkplanene har jeg fått liv i :- ) Har plass å lakkere nå :- ) Men, står på pengene, er jo bare fortsatt lærling. I førsteåret så smått med penger gitt : ) Men det skal gjennomføres. Uansett om det blir MASSE jobbing. Må ta alt av rust osv. Det kommer til å ta tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Ser ut som et greit prosjekt dette, du BØR ha tilgang til sandblåsning om du vil ta rusta på alvor ellers kan dritten komme tilbake. blir d no lyd i kjærra da? som du har skrevet tidligere så er d tett i 5 serie, men dette har vi som driver med lyd bot for, hehehe. men stå på, kan bli fin bil dette, liker ikke så godt hvitt jeg da, men d er jo smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 bmw520, blir mest sannsynlig kappa og sveisa inn nye biter der det har rusta. Bortsett ifra rundt ruta. Der vil det bli sandblåst. Er lærling innen lakkfag, så får masse gode råd fra lakkererne å oppretterne : ) Ang lyd, så tok jeg bort den isolasjonsmatten som ligger intill seteryggen baki, får greit med lyd igjennom nå. Men det som er bra, er jo at det ikke kommer noe lyd utenfor bilen. Det er helt stille utenfor bilen. Men så fort du åpner døra eller bagasjeluka så får du noe jævlig med lyd ut :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 bmw520, blir mest sannsynlig kappa og sveisa inn nye biter der det har rusta. Bortsett ifra rundt ruta. Der vil det bli sandblåst. Er lærling innen lakkfag, så får masse gode råd fra lakkererne å oppretterne : )Ang lyd, så tok jeg bort den isolasjonsmatten som ligger intill seteryggen baki, får greit med lyd igjennom nå. Men det som er bra, er jo at det ikke kommer noe lyd utenfor bilen. Det er helt stille utenfor bilen. Men så fort du åpner døra eller bagasjeluka så får du noe jævlig med lyd ut :- ) Ja d virker som du har fått samme råda som jeg ville ha gitt deg, for i mange tilfeller så må man jo bare skjære bort rusta partier og sveise i nytt. har selv holdt på med dette siden jeg var liten guttunge, og er da velvoksen idag hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 bmw520, blir mest sannsynlig kappa og sveisa inn nye biter der det har rusta. Bortsett ifra rundt ruta. Der vil det bli sandblåst. Er lærling innen lakkfag, så får masse gode råd fra lakkererne å oppretterne : )Ang lyd, så tok jeg bort den isolasjonsmatten som ligger intill seteryggen baki, får greit med lyd igjennom nå. Men det som er bra, er jo at det ikke kommer noe lyd utenfor bilen. Det er helt stille utenfor bilen. Men så fort du åpner døra eller bagasjeluka så får du noe jævlig med lyd ut :- ) Ja d virker som du har fått samme råda som jeg ville ha gitt deg, for i mange tilfeller så må man jo bare skjære bort rusta partier og sveise i nytt. har selv holdt på med dette siden jeg var liten guttunge, og er da velvoksen idag hehehe Godt å være voksen :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmarn Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Lite update her nå. Har sotet blinklysene mine, baklyktene mine.Jeg og EzzY her på forumet fikk grøftlysene mine til å funke i gårnatt! Noen bilder; Hei! Knall tøff bil du har:) Hvilken spray brukte du til å sote lyktene med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Heihei! Takk for det :- ) Jeg brukte vanlig sotspray. Transparent lakk, slik at det ser svart ut. Men om du lyser på det så blir det transparent. Så om onkel blå sier at de ser veldig mørke ut så kan du bare sette på blinklyset. Det lyser mere enn godt nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 blir bra det her, må få lakkert ny dørene dine snart mathias. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Jepp, må vell ta i litt nå på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Heihei! Lenge siden sist nå. Har startet og fikse opp de "nye" dørene til bilen min. Tar rust osv på de. Kommer bilder i morgen på det! Har også lakkert hellaspoileren Bilder! Slipt og sparklet. Jeg la også fyller før jeg lakkerte, men har ikke bilde av det Alpinweiss Ferdig lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Blir strøkent detta mathias:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Endelig fikk du lakkert den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå