EzzY Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 hva har btw hendt med dørene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Coilovers it is, men hva er forskjellen i pris på disse to? EzzY, det skal jeg ikke si deg. Men de er påkjørt Ikke under meg, men kjøpte den slik. Alt jeg vet er at de er rustet opp og bulkete. Så derfor, nye dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Hva er prisforskjellen på coilovers og dempere + fjærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Hva er prisforskjellen på coilovers og dempere + fjærer? Bare å sjekke på f.eks koed det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 jeap ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Da var oljefilter og olja skifta på bilen. på 173500 Går som ei klokke! Og et litt morsomt bilde, tatt med "Fisheye" linse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ttorp Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 høres bra ut ja mathias;) skulla ha gjort nå sånt me e34`n min æ å;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Var på treff i dag, bilen gikk som smurt! Noen som har no innskudd om hva jeg kan gjøre? Raske og billige ting som ikke omfatter å rive ut halve bilen ? Så tar jeg gjerne i mot det Mathias. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 høres ut som om du har bra planer for bilen btw: er du sikker på at det er alpinehvit III? og ikke alpinehvit II? det er foresten jeg som lånte linsa av deg i dag, satt på i m3gten mvh jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 liten inspirasjon, min gamle hvite e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Hvit E34 med Shadowline er lekkert! Og riktig senk og rondell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Hvit E34 med Shadowline er lekkert!Og riktig senk og rondell +1 hvit e34 ER tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpinweissE36 Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 nice!!! likte det bildet med fisheye linsa hvit BMW er ALDRI FEIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Gratulerer med bimmer Mathias lykke til videre - Christoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 høres ut som om du har bra planer for bilen btw: er du sikker på at det er alpinehvit III? og ikke alpinehvit II? det er foresten jeg som lånte linsa av deg i dag, satt på i m3gten mvh jon Heisann Jon! Jepp, er sikker på det ja! Det står så i motor-rommet :- ) liten inspirasjon, min gamle hvite e34 Utrolig pent! Ga meg idè'er! Skal ta det over den der. Med enda litt ekstra snacks på den! Hvit E34 med Shadowline er lekkert!Og riktig senk og rondell Slår aldri feil det Fredrik! nice!!! likte det bildet med fisheye linsa hvit BMW er ALDRI FEIL Nei, hvit BMW ser bra ut når det er strøkent :- ) Har litt "krokanstrø" på bilen min enda : ) Gratulerer med bimmer Mathias lykke til videre - Christoffer Takktakk :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå