Gå til innhold

. .

spaix
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Finn ut om de to bilene faktisk er like spreke da..0-100 f eks...

Sjekk bremselengde 100-0...

Men viktigere: finn ut om din clutch FAKTISK er bedre, eller bare kjennes bedre ut å kjøre med. Kan høres ut som om den slurer...Jeg kunne vertfall ikke vri min bil løs sist jeg prøvde, dette var før jeg bytta motor (les: bruken min var noe medskyldig i at jeg måtte bytte motor også, bare så trådstarter har det i bakhodet)..Clutchen ville bare slure..

Ellers kan du prøve å sette på pingledekk bak (SMALE vinterdekk for eks), blokk ut forhjula, tren litt for deg selv..Sikker på at bilen vil burne om bare cltuch og diff er ok :)

For meg høres det ut som en sliten clutch - nå vet jeg ikke om han har teknikken inne eller ei, men kameraten får det til, så han må ha noe teknikk. Han skriver at den begynner å snurre, men så stopper hjulene. Han sier ikke om motoren kveles, men det ville han vel gjort hvis den gjorde. Derfor må jeg bare anta at motoren enda sviver - derfor, motor som sviver, hjul som står i ro - sliten clutch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har en fiesta 1.1..hvorfor vil ikke den børne?har noen en forklaring???når kompisen min har en 327 turbo..den børner som faen...WHY!!!!!har noen ett svar...pliiiiizzzzzz...desperat her....hjeeelp...hjelp!!!

haha nerd klarer du ikke børne med en fiesta??HAHA nerd, muuttra hadde en 1,1 å den børna lett, slutt å vær så frekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

.

Vist kompisen din sin bil er så mye lettere å burne med, og du ikke klarer å burne med din, får dere bytte bil å prøve da...

Bare sjekke at det ikke er noe gale med deg ;):roll:

Synes dette var beste forslaget hittil.

Test bilen til kompisen og la han teste din, så finner dere ut om det er personen/teknikken eller bilen det er noe galt med.

lurer på hvor jævlig mange ganger jeg skal si dette!!!!!!! har prøvd has sis han har prøvd min 3 andre kompiser har prøvd min!!! DET FUNKER IKKE!!! les før dere skriver ffs!!!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men viktigere: finn ut om din clutch FAKTISK er bedre, eller bare kjennes bedre ut å kjøre med. Kan høres ut som om den slurer...Jeg kunne vertfall ikke vri min bil løs sist jeg prøvde, dette var før jeg bytta motor (les: bruken min var noe medskyldig i at jeg måtte bytte motor også, bare så trådstarter har det i bakhodet)..Clutchen ville bare slure..

Ellers kan du prøve å sette på pingledekk bak (SMALE vinterdekk for eks), blokk ut forhjula, tren litt for deg selv..Sikker på at bilen vil burne om bare cltuch og diff er ok :)

For meg høres det ut som en sliten clutch - nå vet jeg ikke om han har teknikken inne eller ei, men kameraten får det til, så han må ha noe teknikk. Han skriver at den begynner å snurre, men så stopper hjulene. Han sier ikke om motoren kveles, men det ville han vel gjort hvis den gjorde. Derfor må jeg bare anta at motoren enda sviver - derfor, motor som sviver, hjul som står i ro - sliten clutch.

'

å nei er forstatt ikke clutchen den er helt i orden, for den er bytta for 4 måneder siden, så den er helt fin;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg maa si meg veldig enig i det siste spaix sa, les fOr dere poster saann at dere ikke sier ting saa sinnsykt mange ganger.

A til de som sitter hjemme aa mobber Spaix for at han stiller et spOrsmaal, syntes jeg er Je*** daarlig gjort ! Detta er da et forum der man kan spOr om allt man lurer paa innen bmw ? (og andre biler sikkert) og da er det ikke akkurat gOy aa logge paa aa faa slengt en masse dritt i tryne.

Syntes du oppfOrer deg veldig voksen Spaix +1 for det :) staa paa haaper du finner ut av det.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg maa si meg veldig enig i det siste spaix sa, les fOr dere poster saann at dere ikke sier ting saa sinnsykt mange ganger.

A til de som sitter hjemme aa mobber Spaix for at han stiller et spOrsmaal, syntes jeg er Je*** daarlig gjort ! Detta er da et forum der man kan spOr om allt man lurer paa innen bmw ? (og andre biler sikkert) og da er det ikke akkurat gOy aa logge paa aa faa slengt en masse dritt i tryne.

Syntes du oppfOrer deg veldig voksen Spaix +1 for det :) staa paa haaper du finner ut av det.

Mvh Erik

takk skal du ha erik! noen som klarer å oppføre seg mere voksen enn andre:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

.

Vist kompisen din sin bil er så mye lettere å burne med, og du ikke klarer å burne med din, får dere bytte bil å prøve da...

Bare sjekke at det ikke er noe gale med deg ;):roll:

Synes dette var beste forslaget hittil.

Test bilen til kompisen og la han teste din, så finner dere ut om det er personen/teknikken eller bilen det er noe galt med.

lurer på hvor jævlig mange ganger jeg skal si dette!!!!!!! har prøvd has sis han har prøvd min 3 andre kompiser har prøvd min!!! DET FUNKER IKKE!!! les før dere skriver ffs!!!!!

Hadde du lest innlegget under mitt FØR du begynte å kjefte og smelle så jævlig hadde du sett at en annen allerede har kommentert det du forsøkte å poengtere nå, men på en langt mer sympatisk måte. Så LES FØR DU SKRIVER SELV FFS!!!!!

-Og bare fordi du er en sånn hissig liten kødd som nær sagt forlanger at folk leser igjennom 10 sider med over halvparten tull bare så du skal slippe å lese et evnt forslag to ganger håper jeg at du ikke får svar på spørsmålet ditt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'

å nei er forstatt ikke clutchen den er helt i orden, for den er bytta for 4 måneder siden, så den er helt fin;)

Vel, istedet så får du forklare deg bedre... Kveles motoren om du prøver? Du gir veldig lite informasjon; ikke rart folk blir lei når du blankt avviser teorier uten å gi mer info.

Men nå er jeg lei av denne tullete tråden. Kjøp deg en ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex (a.k.a Spaix) !

Jeg som skrev til deg i starten her vettu! =)

Jeg har et forslag, kan du få noen til og filme at du prøver og burne ?

Da blir det jo trossalt mye lettere for oss andre og få et innblikk i problemet ditt :)

Mvh Falck

prøvde å burne i stad å funka lett som bare faen:D fikk den til å burne igjen:) å gjorde egentlig ingenting:P plutselig begynte den å burne igjen!!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex (a.k.a Spaix) !

Jeg som skrev til deg i starten her vettu! =)

Jeg har et forslag, kan du få noen til og filme at du prøver og burne ?

Da blir det jo trossalt mye lettere for oss andre og få et innblikk i problemet ditt :)

Mvh Falck

prøvde å burne i stad å funka lett som bare faen:D fikk den til å burne igjen:) å gjorde egentlig ingenting:P plutselig begynte den å burne igjen!!!!:D

8)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...