spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Det er vell mest sannsynlig at begge hjula dro, siden ingen av de hadde noe motstand! men hvorfor vill den ikke børne på grus engang:S??? men når jeg slipper bremsen så børner den, men ikke når jeg skal ta stillestånde med brems, hvis du skjønner-.- Hvorfor ? Helt ærlig, en eller flere av disse svarene: Du gjør noe feil! For lite gamp! For gode bremser! Motor feil! Bra/dårlig gummi! Alle de er med på og avgjøre det! : ) da trur jeg mest på bra bremser for er ikke bare jeg som har prøvd:P 3 andre oxo:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Deep Dish, overta her nå a, jeg skal sove.. Jobb om halvannen Time! Natta, og lykke til med og finne ut av ting "Spaix". Mvh Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Deep Dish, overta her nå a, jeg skal sove.. Jobb om halvannen Time! Natta, og lykke til med og finne ut av ting "Spaix".Mvh Falck takk for det:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Du er velkommen! : ) hehe, sjekker inn i denna når jeg står opp igjen jeg! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Du er velkommen! : )hehe, sjekker inn i denna når jeg står opp igjen jeg! Natta! jo natta;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Om du ikke får det til å spinne på grus engang bremser du nok for hardt, eller har for gode bremser bak, eventuelt dårlige framme. Egentlig synes jeg det høres genialt ut, for da slipper du drive med sånt tull Hagenisse fikk velge fritt blandt disse børnekakene: http://www.hjemmebag.net/modules.php?na ... ge&pid=469 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 å på din er det? 0 en hvorfor kommer det 2 striper når jeg legger den ut da? 2 svarte striper! kommer ikke 2 striper hvis man ikke har sperre vettu da blir det bare 1! Som det er sagt tidligere her, flaks. Jeg har original åpen (0%) diff på 528n, den børner på begge litt nå og da. Problemet for deg er nok sliten motor og for gode bakbremser. Skift klosser og skiver framme, og se om det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Legg inn en spylerdyse med diesel på kvert hjul, då ska du se at den spinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 å på din er det? 0 en hvorfor kommer det 2 striper når jeg legger den ut da? 2 svarte striper! kommer ikke 2 striper hvis man ikke har sperre vettu da blir det bare 1! Som det er sagt tidligere her, flaks. Jeg har original åpen (0%) diff på 528n, den børner på begge litt nå og da. Problemet for deg er nok sliten motor og for gode bakbremser. Skift klosser og skiver framme, og se om det ordner seg det er skiver framme å bak:) ikke bare forran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Legg inn en spylerdyse med diesel på kvert hjul, då ska du se at den spinne i knew, kompis gjoorde det med sin men det er jukse spinn:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 å på din er det? 0 en hvorfor kommer det 2 striper når jeg legger den ut da? 2 svarte striper! kommer ikke 2 striper hvis man ikke har sperre vettu da blir det bare 1! Som det er sagt tidligere her, flaks. Jeg har original åpen (0%) diff på 528n, den børner på begge litt nå og da. Problemet for deg er nok sliten motor og for gode bakbremser. Skift klosser og skiver framme, og se om det ordner seg det er skiver framme å bak:) ikke bare forran.. Ja regna nesten med det, men det er irrelevant Skift kun framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 er dette seriøst eller? du jekket opp bilen og satte bilen i 1.gir så gikk begge hjula samme vei?? wow hva hadde du trodd, at hjula gikk hver sin vei? du skal jekke opp begge bakhjula, sette den i fri! (neutral) (giret mellom 1. og 2 gir) så skal du snurre på ett av bakhjula og se om det motsatte bakhjulet går samme vei, samt får du en kompis til å holde ijen det andre hjulet får å sjekke hvor god brems du har på diffen. Jeg kan si med 99.9% sikkerhet at du IKKE har diffsperre! det går helt fint å spinne 2 spor i stor fart! jeg har selv 25% diffsperre på min e36, og der kan jeg stå med ett hjul på grus og det andre på asfalt og samtidig børne grus-sprut med blårøyk på andre siden og ja, jeg har hatt bmw`r uten diffsperre! 1.gir stillestående blir det som regel kun 1 hjul som børner(dette dreper diffen din!) mn når du først får opp litt fart på bakhjula er det lettere for diffen og fordele kraften ut på begge bakhjula, så om du gjerne begynner å spinne i fart så er jo allerede begge hjula i bevegelse, og dermed mye lettere å rive løs begge samtidig;) Om du står stille så river bilen løs det hjulet som har minst motstand til underlaget. og grunnen til at du ikke klarer å spinne stillestående er at du trykker bremsen i bunn før du har rivd løs bakhjula! prøv først å riv løs bakhjula, får så å trykke inn bremsen forsiktig! mye bedre for den stakkars clutch`n din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 HAHAHAHAHAHAHAHA herregud for en tråd, blir overrasket over hvor mange som gidder å engasjere seg seriøst:P hahaahahahaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 er dette seriøst eller? du jekket opp bilen og satte bilen i 1.gir så gikk begge hjula samme vei?? wow hva hadde du trodd, at hjula gikk hver sin vei?du skal jekke opp begge bakhjula, sette den i fri! (neutral) (giret mellom 1. og 2 gir) så skal du snurre på ett av bakhjula og se om det motsatte bakhjulet går samme vei, samt får du en kompis til å holde ijen det andre hjulet får å sjekke hvor god brems du har på diffen. Jeg kan si med 99.9% sikkerhet at du IKKE har diffsperre! det går helt fint å spinne 2 spor i stor fart! jeg har selv 25% diffsperre på min e36, og der kan jeg stå med ett hjul på grus og det andre på asfalt og samtidig børne grus-sprut med blårøyk på andre siden og ja, jeg har hatt bmw`r uten diffsperre! 1.gir stillestående blir det som regel kun 1 hjul som børner(dette dreper diffen din!) mn når du først får opp litt fart på bakhjula er det lettere for diffen og fordele kraften ut på begge bakhjula, så om du gjerne begynner å spinne i fart så er jo allerede begge hjula i bevegelse, og dermed mye lettere å rive løs begge samtidig;) Om du står stille så river bilen løs det hjulet som har minst motstand til underlaget. og grunnen til at du ikke klarer å spinne stillestående er at du trykker bremsen i bunn før du har rivd løs bakhjula! prøv først å riv løs bakhjula, får så å trykke inn bremsen forsiktig! mye bedre for den stakkars clutch`n din! går ann å oppføre seg som voksene folk å svare på en ordentlig måte, sorry for at jeg ikke kan så mye som deg da verdensmesteren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Hahaha, latterlig tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå