spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Skal jeg gi deg et tips ? hvis du skal si at jeg skal kjøpe en annen bil/motor trenger du ikke:P men annet tips det er cool(H) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Nei, kjøp deg denne! http://www.bilboken.no/index.php?page=s ... &Itemid=64 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Ikke Håper ikke du føler at du blir hengt ut her på forumet spaix. Er lett å sitte foran pc'en og være verdensmester, uten å ha prøvd bilen. Jeg har spunnet mye på grusen med en e36 316i 98mod (skiver foran og bak). Og det høres ut for meg at du ikke har riktig doseringen av gass/brems. Men hvis det fortsatt ikke går kan det være noe feil med bremse fordelinga di (den skal bremse mer foran enn bak). Har du evt. prøvd å byttelånt bil med kammeraten din, det er nok lettere å få det til med trommel bak. Men kansje han har bedre suksess? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Ikke Håper ikke du føler at du blir hengt ut her på forumet spaix.Er lett å sitte foran pc'en og være verdensmester, uten å ha prøvd bilen. Jeg har spunnet mye på grusen med en e36 316i 98mod (skiver foran og bak). Og det høres ut for meg at du ikke har riktig doseringen av gass/brems. Men hvis det fortsatt ikke går kan det være noe feil med bremse fordelinga di (den skal bremse mer foran enn bak). Har du evt. prøvd å byttelånt bil med kammeraten din, det er nok lettere å få det til med trommel bak. Men kansje han har bedre suksess? føler meg ikke hengt men er dårlig gjort at folk skal drive å hakke på meg hele tia syns jeg, sorry jeg kan ikke så mye om bil i det hele tatt, derfor jeg har teite dumme spørsmål, men er den eneste måten å lære på det er jo å spørre, å da syns jeg det blir teit at folk skal drive å holde på sånn her:S føler meg ikke veldig smart å velkommen når jeg får sånn dritt:) men ja kompisen min har skive bremser han oxo å han har prøvd å burne med min oxo å han fikk det heller ikke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 får han det til med sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Nei, kjøp deg denne!http://www.bilboken.no/index.php?page=s ... &Itemid=64 ja nemlig for det første er at jeg HATER å lese bøker for det andre har jeg syyyykt dyskleksi, å da er det ikke akurat lett å lese svensk heler:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 får han det til med sin? ja med han sis så går det lett, derfor burde dette være egentlig et super enkelt spørsmål, men folk vrir å vrenger på alt jeg sier så blei et hælvetes dramma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 får han det til med sin? ja med han sis så går det lett, derfor burde dette være egentlig et super enkelt spørsmål, men folk vrir å vrenger på alt jeg sier så blei et hælvetes dramma beklager, mente det ikke sånn. det er sikkert ikke noe galt med det du gjør da.. da må det jo være fordelinga eller noe lignende. han har jo også prøvd med din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 får han det til med sin? ja med han sis så går det lett, derfor burde dette være egentlig et super enkelt spørsmål, men folk vrir å vrenger på alt jeg sier så blei et hælvetes dramma beklager, mente det ikke sånn. det er sikkert ikke noe galt med det du gjør da.. da må det jo være fordelinga eller noe lignende. han har jo også prøvd med din.. noen andre av kameratene mine sier at det er for bra bremser bak, å lite bremser veit ikke om det har noe med saken å gjøre jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 får han det til med sin? ja med han sis så går det lett, derfor burde dette være egentlig et super enkelt spørsmål, men folk vrir å vrenger på alt jeg sier så blei et hælvetes dramma beklager, mente det ikke sånn. det er sikkert ikke noe galt med det du gjør da.. da må det jo være fordelinga eller noe lignende. han har jo også prøvd med din.. noen andre av kameratene mine sier at det er for bra bremser bak, å lite bremser veit ikke om det har noe med saken å gjøre jeg? eller luftmengemåleren min er defekt trur jeg sier iallefall en kompis, men har ikke peil om det har noe med det å gjøre:S?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Du kan jo bytte bil med kompisen din da? Se om feilen ligger i sjåføren! Evt, er du helt sikker på at clutchen ikke slurer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Du kan jo bytte bil med kompisen din da? Se om feilen ligger i sjåføren! Evt, er du helt sikker på at clutchen ikke slurer? clutsen min er bedre en han sis:P har prøvd med han sis:P burner som faen med den skjønner du:) men min spinner en halv runde oxo er det akkurat som ræva kneler:S den drar seg nedover liksom,, har prøvd uten å bremse oxo ta igang å spole liksom så tråkka inn bremsen, men da bare kneler den igjen:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 får han det til med sin? ja med han sis så går det lett, derfor burde dette være egentlig et super enkelt spørsmål, men folk vrir å vrenger på alt jeg sier så blei et hælvetes dramma beklager, mente det ikke sånn. det er sikkert ikke noe galt med det du gjør da.. da må det jo være fordelinga eller noe lignende. han har jo også prøvd med din.. noen andre av kameratene mine sier at det er for bra bremser bak, å lite bremser veit ikke om det har noe med saken å gjøre jeg? eller luftmengemåleren min er defekt trur jeg sier iallefall en kompis, men har ikke peil om det har noe med det å gjøre:S?? når jeg tenker på luftmengdemåler så ser jeg for meg den måleren som er etter luft filteret. og den har jo ikke noe med dette å gjøre... høres mere ut som at (trykkfordelern) til bremsene er litt mongo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 får han det til med sin? ja med han sis så går det lett, derfor burde dette være egentlig et super enkelt spørsmål, men folk vrir å vrenger på alt jeg sier så blei et hælvetes dramma beklager, mente det ikke sånn. det er sikkert ikke noe galt med det du gjør da.. da må det jo være fordelinga eller noe lignende. han har jo også prøvd med din.. noen andre av kameratene mine sier at det er for bra bremser bak, å lite bremser veit ikke om det har noe med saken å gjøre jeg? eller luftmengemåleren min er defekt trur jeg sier iallefall en kompis, men har ikke peil om det har noe med det å gjøre:S?? når jeg tenker på luftmengdemåler så ser jeg for meg den måleren som er etter luft filteret. og den har jo ikke noe med dette å gjøre... høres mere ut som at (trykkfordelern) til bremsene er litt mongo. hehe som om jeg forstod noe av det du sa om trykkfordeleren veit ikke hva det er:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 hehe...for en tråd... I rekken av dumme påstander så kan jo jeg komme med en! Hva om demperne/fjærene dine er utrolig dårlige, slik at når bilen setter seg bak, så går hjulene oppi innerskjermen og dermed ikke går rundt.. Edit: Du SKAL klare å få hjulene til å slippe på grus selv med gåen luftmengdemåler! 2) Det er ikke noe trykkfordeler til bremsene, eneste som justerer dette er størrelsen på stempelet i caliperen foran vs bak.. Det du kan kjøpe er en line-lock. Denne kobler du slik at du kan låse forbremsene, men ikke bakbremsene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå