Sjøbuse Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 hella lyktene har for små ringer. og de er av en eller annen grunn festet i bunnen istede for i toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Er det noen planer for bilen om dagen Chris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Litt mye snakk om disse hella lyktene naa :/ StrOken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xploticx Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 et pent objekt detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Er i budapest paa formel 1 om dagen saa derfor blitt lite svar fra min side her hehe.... planer for bilen naa er vel at det som ble montert i prosjekttraaden skal bli testet skikkelig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Pen bil! Er det et klistermerke du har på venstre side-skjørt eller? Bilstein merke.. Flott coupe det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Det er bilsteinklistremerker på bilen ja Skal ta noen fler bilder bare det blir litt opphold! skal få med meg interiøret og litt LED detaljer som har kommet på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katinka Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Bildene fikk litt feil vinkler, men stortsett pga. at det regnet og kjerringa masa hehe... Pen bil uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Denne likte jeg! Perfekt! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå