badsha Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 helt sjukt hvor mye bøter han fyren ender opp med lol. den E36n drar ifra politiet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Syns i grunn ikkje han dro så mykje fra politiet..... Det hadde nok vore ein del srengere iNorge..... Tulling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 En ser hvertfall at bøtenivået i Danmark er på et mye mer rasjonelt plan enn i Norge. Denne fyren her fortjener all straff han får. Du er rett og slett idiot når du prøver å kjøre fra politiet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 dust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Ja går man bare inn for å prøve,så er man idiot,hvis man derimot er bestemt,og kjører fra dem,så er man ikke idiot i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 ":1e67c6oi]En ser hvertfall at bøtenivået i Danmark er på et mye mer rasjonelt plan enn i Norge.Denne fyren her fortjener all straff han får. Du er rett og slett idiot når du prøver å kjøre fra politiet... nei, det syns jeg ikke, bra at man har noen som filmer slikt, god underholdning. enig med 336mik nok en gang I mine øyne er det oftest Politet som er en gjeng susemikler.. men også grisekjøring av amatører er idioti, såkalte wannabies.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 I norge hadde vel dette blitt ett millionbeløp sikkert, og ti års fengsel. Men er jo en helt sinnsyk kjøring. Er vel bare flaks at det ikke endte med bildrap osv. Helt sykt..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 nei, det syns jeg ikke, bra at man har noen som filmer slikt, god underholdning. enig med 336mik nok en gang I mine øyne er det oftest Politet som er en gjeng susemikler.. men også grisekjøring av amatører er idioti, såkalte wannabies.. Så en som har peiling på idiotikjøring kan få fritt leide og "kred" av andre som risikerer andre menneskers liv ? Nei vet du hva, kall meg gammel, teit,gammeldags eller et eller annet uansett så er det total galskap. Er nok av tilfeller hvor en ung idiot tror han er verdensmester og plutselig får han sleng på bilen og dreper en kjernefamilie. Grisekjøring er ment på bane, ikke en veg der uskyldige kan miste livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 nei, det syns jeg ikke, bra at man har noen som filmer slikt, god underholdning. enig med 336mik nok en gang I mine øyne er det oftest Politet som er en gjeng susemikler.. men også grisekjøring av amatører er idioti, såkalte wannabies.. Så en som har peiling på idiotikjøring kan få fritt leide og "kred" av andre som risikerer andre menneskers liv ? Nei vet du hva, kall meg gammel, teit,gammeldags eller et eller annet uansett så er det total galskap. Er nok av tilfeller hvor en ung idiot tror han er verdensmester og plutselig får han sleng på bilen og dreper en kjernefamilie. Grisekjøring er ment på bane, ikke en veg der uskyldige kan miste livet ja, du er både teit og dum som GENERALISERER unge, det finns også MANGE, eller faktisk de fleste som er både gode sjåfører og har hodet med seg.. for det andre så kødda jeg litt, men ikke kom å si at getaway-serien er kjip eller ghostrider er kjedelig. Men idiotkjøring som på filmen har ingen respekt fra min side, heller ikke alt innenfor politiet/lovverket, det tar jeg ikke seriøst... men fartsgrenser og sunn fornuft respekterer jeg ganske mye, So keep calm boys:lol: For det siste så skjønner jeg godt at unge syns de er verdensmestere bak rattet selv om vi kanskje ikke har kjørt i så mange år, det holder med en tur en dag for å se at 80% av alle som ferdes i trafikken skulle fått førerkortet beslaglagt på stedet! Makan til amatører som ferdes på veiene nå hadde jeg aldri trudd jeg skulle få se! LIVSFARLIG selv om de ligger langt under fartsgrensene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Så en som har peiling på idiotikjøring kan få fritt leide og "kred" av andre som risikerer andre menneskers liv ? Nei vet du hva, kall meg gammel, teit,gammeldags eller et eller annet uansett så er det total galskap. Er nok av tilfeller hvor en ung idiot tror han er verdensmester og plutselig får han sleng på bilen og dreper en kjernefamilie. Grisekjøring er ment på bane, ikke en veg der uskyldige kan miste livet Jeg er 110% enig med deg i denne kommentaren... det er dessverre for lett å blåse seg opp på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Bør ikke lenger tilbake enn til en viss tunell forrige uke for å se hvordan slikt ofte ender... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 ja, du er både teit og dum som GENERALISERER unge, det finns også MANGE, eller faktisk de fleste som er både gode sjåfører og har hodet med seg.. for det andre så kødda jeg litt, men ikke kom å si at getaway-serien er kjip eller ghostrider er kjedelig. Men idiotkjøring som på filmen har ingen respekt fra min side, heller ikke alt innenfor politiet/lovverket, det tar jeg ikke seriøst... men fartsgrenser og sunn fornuft respekterer jeg. So keep calm boys:lol: Nå er jeg forholdsvis ung selv (23) og jeg mente ikke alle unge selvfølgelig. Som du sa er det mange unge som har vettet med seg, så er det de som må "vise" seg for kameratene/venninnene sine og det er da det ofte går galt. Gateaway-serien er rein skjær idioti etter min mening. Dette er filmer/serier som oppfordrer til fart på offentlige veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 ja, du er både teit og dum som GENERALISERER unge, det finns også MANGE, eller faktisk de fleste som er både gode sjåfører og har hodet med seg.. for det andre så kødda jeg litt, men ikke kom å si at getaway-serien er kjip eller ghostrider er kjedelig. Men idiotkjøring som på filmen har ingen respekt fra min side, heller ikke alt innenfor politiet/lovverket, det tar jeg ikke seriøst... men fartsgrenser og sunn fornuft respekterer jeg. So keep calm boys:lol: Nå er jeg forholdsvis ung selv (23) og jeg mente ikke alle unge selvfølgelig. Som du sa er det mange unge som har vettet med seg, så er det de som må "vise" seg for kameratene/venninnene sine og det er da det ofte går galt. Gateaway-serien er rein skjær idioti etter min mening. Dette er filmer/serier som oppfordrer til fart på offentlige veier. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 ja, du er både teit og dum som GENERALISERER unge, det finns også MANGE, eller faktisk de fleste som er både gode sjåfører og har hodet med seg.. for det andre så kødda jeg litt, men ikke kom å si at getaway-serien er kjip eller ghostrider er kjedelig. Men idiotkjøring som på filmen har ingen respekt fra min side, heller ikke alt innenfor politiet/lovverket, det tar jeg ikke seriøst... men fartsgrenser og sunn fornuft respekterer jeg. So keep calm boys:lol: Nå er jeg forholdsvis ung selv (23) og jeg mente ikke alle unge selvfølgelig. Som du sa er det mange unge som har vettet med seg, så er det de som må "vise" seg for kameratene/venninnene sine og det er da det ofte går galt. Gateaway-serien er rein skjær idioti etter min mening. Dette er filmer/serier som oppfordrer til fart på offentlige veier. jeg er selvsagt enig med deg på den vise seg-delen ja, det er som regel det som ender opp tragisk, jeg var så heldig at jeg hadde fornuften selv fra da jeg fikk lappen, jeg burna opp flere sett dekk og syns det er mer morro enn å kjøre fort.. dermed setter jeg ikke andre i fare, derfor blir jeg jævli forbanna over gamle idioter som mener alle er så jævli farlige og verdensmestere, jeg sier det ærlig jeg at jeg syns jeg er langt bedre enn mange av de eldre i trafikken, begynte å kjøre bil i 11-års alderen og føler at fornuften har jeg i behold.. det gjelder overhode ikke 80% av de som ferdes på veien, UANSETT alder, faktisk enda verre blant de eldre, men de overgår ikke de verste tilfellene av unge, men de unge der er jo idioter uansett, i trafikken eller ikke som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 ja, du er både teit og dum som GENERALISERER unge, det finns også MANGE, eller faktisk de fleste som er både gode sjåfører og har hodet med seg.. for det andre så kødda jeg litt, men ikke kom å si at getaway-serien er kjip eller ghostrider er kjedelig. Men idiotkjøring som på filmen har ingen respekt fra min side, heller ikke alt innenfor politiet/lovverket, det tar jeg ikke seriøst... men fartsgrenser og sunn fornuft respekterer jeg. So keep calm boys:lol: Nå er jeg forholdsvis ung selv (23) og jeg mente ikke alle unge selvfølgelig. Som du sa er det mange unge som har vettet med seg, så er det de som må "vise" seg for kameratene/venninnene sine og det er da det ofte går galt. Gateaway-serien er rein skjær idioti etter min mening. Dette er filmer/serier som oppfordrer til fart på offentlige veier. jeg er selvsagt enig med deg på den vise seg-delen ja, det er som regel det som ender opp tragisk, jeg var så heldig at jeg hadde fornuften selv fra da jeg fikk lappen, jeg burna opp flere sett dekk og syns det er mer morro enn å kjøre fort.. dermed setter jeg ikke andre i fare, derfor blir jeg jævli forbanna over gamle idioter som mener alle er så jævli farlige og verdensmestere, jeg sier det ærlig jeg at jeg syns jeg er langt bedre enn mange av de eldre i trafikken, begynte å kjøre bil i 11-års alderen og føler at fornuften har jeg i behold.. det gjelder overhode ikke 80% av de som ferdes på veien, UANSETT alder, faktisk enda verre blant de eldre, men de overgår ikke de verste tilfellene av unge, men de unge der er jo idioter uansett, i trafikken eller ikke som regel. at du begynte å kjøre bil i 11års aldern har vel med at du bor så langt innpå skævven at du hadde ikke klart å kjøre på noen om du hadde prøvd en gang (grunnet at det ikke bor stort andre enn deg der) vil nå si at det er uansvarlig å begynne å kjøre bil i 11års aldern på egenhånd. etter min mening burde førerkortgrensen vært 20år eller mer.. ser jo i en eller annen lokalavis/vg osv at noen har kjørt ihjel uskyldige mennesker eller seg selv. samme om personen er 18 eller 65. folk må begynne å ta mer ansvar i trafikken. man leker faktisk med mange liv når man driver sånn som disse getaway filmene osv. rein skjær galskap! total idioti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå