-Roger- Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 hmm, altsa en grom bil, men! 83.000 uten motor for en orig 325 som ikke er m-tech tror jeg neppe du faar. bilen er ettersom jeg farstar ikke 100% rustfri heller? 100% rustfri er den vel kanskje ikke... Men MEGET bra for rust vil jeg hvertfall si den er... Veldig bra e30 og det er garantert ikke mange igjen i samme stand som dette karosseriet her. Er det du som har bygget motoren?? Nei, det er nok bmw_boy som jeg kjøpte den av.. (Han som la ut den andre annonsen du linket til) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 nydelig bil iallfall=) lykke til med salget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Sjekker interessen igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honda crx Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Hvor mye skal du ha denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 annonsen på førsteside er redigert.. og servo tannstanga er skiftet.. og endel andre småting... holder som sagt på å fjerne det små lakkrust flekkene som var på bilen... pris er 85 000 med 15" og 90 med 17"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 bilen er sef vinterlagret... har ikke vinterdekk!! jeg kommer til å bygge den om til onginal 325 motor om ingen viser interesse.. da får jeg nok det jeg vil ha.. og beholder mye dyre deler fra turbo oppsettet.. jeg kan selge utenom.... Det er forøvrig bare å fjerne 4 ledninger på tilleggsprutet og turbosystemet for å få den orginal har orginal hjerne liggende... Bilen fungere forøvrig utmerket å kjøre.. man må bare lære sej å kjøre etter tillegssprutet for å ikke drukna motoren.. dvs.. må bør ligge under 2800 omdreininger eller over 3600 på langvarig kjøring.. bilen drukner ikke i bensin om man gir på fra 0-160...... har en jævlig dårlig video fra mob jeg kan legge ut link til.. Hadde ikke nok strekning til å gi mere på.. videoen er sef utført lovlog på bane.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Ett par bilder til av bilen, bare å si ifra om du vil ha dem sletta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lianes Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Er du intressert i og bytte i 93 325icab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Bilder er flott Eksos.. Nei lite kin på å bytte desverre Lianes.. Er vel vanskelig å få solgt en cab i disse dager kunne byttet om jeg fikk solgt min 2003mod 316 først... trenger penger til ett nytt prosjekt... Vi for se.. hadde du tenkt å bytte likt da i tilfelle?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lianes Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 Bilder er flott Eksos.. Nei lite kin på å bytte desverre Lianes.. Er vel vanskelig å få solgt en cab i disse dager kunne byttet om jeg fikk solgt min 2003mod 316 først... trenger penger til ett nytt prosjekt... Vi for se.. hadde du tenkt å bytte likt da i tilfelle?? korleis det blir med bytte likt og sant for vi ta der og da. Men var rondtom 80 - 90 eg skulle ha før bilen då so. eu ok i to år .. pm om du finner ut nåke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Litt stiv pris syns no jeg, men meget fin bil Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 hva skal du ha for bilen uten turbo da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 uten turbo?? nei den selges komplett eller ikke Denne bilen er ett meget pent eksemplar..!! Du skal lete lenge for å finne no med så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg