torgeirb Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Kjøpte meg en BMW E34 520i 1995 model for et halv år siden og har brukt mye penger siden den tid på å få bilen slik jeg vil ha den. Bilen er: * Senket med FK 75/50 * Svart beskyttelsesfilm på framlykter * Svarte blinkers rundt om * Shadowline lister * Svarte nyrer * 17" M-Contur felger (8,5" og 10") Sikkert noe jeg ikke kommer på, men jeg er fornøyd med resultatet. Ønsker gjerne å høre fra dere, både ris og ros Interiør: Bilen: Motor: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Perfekt. Alt er akkurat slik jeg ville hatt den selv, bare annet ratt og sportsseter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Ble fint detta! Hvor kjøpte du filmen? Håper jeg snart får ei pakke fra Lamin-x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Perfekt.Alt er akkurat slik jeg ville hatt den selv, bare annet ratt og sportsseter. +1 Ble absolutt riktig dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 takk takk.. morro å se at bilen faller i smak hos andre også Filmen ble kjøpt på Lamin-x;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Ble fint detta! Hvor kjøpte du filmen? Håper jeg snart får ei pakke fra Lamin-x Det som var synd i tilfellet til Torgeirb var vel at det tok vel ca. 2 mnd før filmen kom... Men den kom jo som en god overraskelse uansett fordi han ikke visste at den var på vei Så de kan være treige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Pen bil! PERFEKT senk og felgkombinasjon dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Ble fint detta! Hvor kjøpte du filmen? Håper jeg snart får ei pakke fra Lamin-x Det som var synd i tilfellet til Torgeirb var vel at det tok vel ca. 2 mnd før filmen kom... Men den kom jo som en god overraskelse uansett fordi han ikke visste at den var på vei Så de kan være treige.. %&¤%¤&(§!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Dette ble jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Tusen takk. Morro å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Pent eksemplar ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Meget flott E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 tusen takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå