Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den liggende i dashbordet på min E39 pga singalet går ikke igjennom frontruta. Det som skjer er at når du passerer får du en strekk på lyset og det blir tatt et bilde. Så er det noen som manuelt sitter å går igjennom alle bildene og sjekket bilnummeret opp mot abonnementet og hvis alt stemmer så trekker de deg ifra abonnementet ditt. LA DEM FOR JOBBE FOR DE PENGENE DU BETALER INN!

Skrevet

BARE TULLA! SATT DEN SELVFØLGELIG HER!

rivcagiaygcs5v3xrpi6.jpg

Neida... Ble her. Kunne sikkert satt den høyere oppe, men greit at det funker også :wink:

p339z0efbrl5pb6u33g3.jpg

Skrevet

Jeg satte den slik at jeg ikke ser den fra der jeg sitter, ut av syn ut av sinn :)

Men jeg angra på at jeg ikke spraya den svart på baksiden før jeg hang den på plass... hadde ikke vist så godt fra utsiden

Skrevet

Nå har du litt simplere speil enn meg så lettere å plassere den da :wink:

Ser den ikke fra der den står nå :wink:

Skrevet

Bare en måte å gjøre det på ;) Lakk den matt sort og sett den på høykant på passasjersiden av regnsensoren foran speilet. Tapen må selvfølgelig også erstattes med sort dobbeltsidig teip. Samlet utgift 75,- på Biltema tipper jeg ;) Min er så godt som ikke synlig når man ser på bilen :) Og man ser den ikke fra førerposisjon.

Skrevet
Har du en bra metode for å få av teipen av uten å knuse ruta? :roll:

"Sag" av festet med fiskesnøre og gni av taperestene med fingrene etterpå (hadde hvit brikke først jeg også). Hansker anbefales til begge tingene ;)

Skrevet
pianotråd og tapetkniv funker også, finnes det svarte fester, eller må de lakkeres for og få dem svarte?

Lakkeres på lik linje med brikka. Ser ikke mye til brikka på min i hvertfall ;) (Ser forøvrig at jeg legger så lite merke til min egen brikke at jeg trodde jeg hadde den på passasjersiden, men den satt visst rett under...)

q4fvy06wds6z0fxyj8oy.jpg

(alarmmerkene er forøvrig også borte nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...