awt Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 Jeg har kjøpt meg original girkule med lys og tilhørende ledningsnett, men jeg finner ingen plass å koble dette til. Den skal tydeligvis kobles mellom en annen kontakt, men jeg finner ingen som er like. Hadde jeg visst at det var mye enklere å "tyvkoble" denne, hadde jeg droppet ledningsnettet, men når jeg først har det vil jeg bruke det. Det er snakk om en bil med manuell gir om det skulle ha noe å si.
Lars Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 Tja.. E46 kom vel aldri med lys i girkule orginalt?.. Hvilken girkule og ledningsnett er det du har kjøpt? Bilder av plugg ol.?
awt Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 Jeg har kjøpt original girkule fra Koed, med det ledningsnettet som er der. Er i garasjen nå og skriver fra telefonen, men kan legge inn bilder senere om jeg ikke finner ut av det.
awt Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Slik ser kabelen ut: (fant bildet på eBay) Ser ut som det går mot tyvkobling, men kunne gjerne tenkt meg at den ble dimmet sammen med resten av interiørlyset, noe den ikke blir da. Edit: Ser ut til at kabelen er til E32, E34 og E36. Teit av Koed og la denne komme opp når man har trykket på E46. Noen som vet om det lar seg gjøre og stjele strøm fra f.eks. lyset til klimakontrollpanelet e.l.? På den måten antar jeg at dimmefunksjonen vil fungere.
Lars89 Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Lettere å ta fra sigarettenneruttaket. Pleier å være dim på det
awt Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Lettere å ta fra sigarettenneruttaket. Pleier å være dim på det Tror nok ikke det hadde vært helt optimalt om sigarettenneruttaket ble dimmet sammen med lyset i bilen. Evt lyset i askebegeret... Tenkte jeg skulle teste dette. Trodde egentlig dette lyste konstant, men det er en enkel sak å finne ut av.
E28 TURBO Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 I min bil er det hentet strøm fra lys i askebeger. Da henger dimming med og alt ok. Lykke til.
awt Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Det var rett det, både nødblinklys og askebegerlyset ble dimmet. Nå er den koblet til askebegerlyset, og alt fungerer fint. Kunne gjerne vært litt gjevnere lys, men ikke så mye og gjøre med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå