Gå til innhold

Plugg69's biler=) :P

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flotte biler ja, synd med M3 da men bra du pusser den opp igjen. Tipper over-ivrig i en sving eller?

satsa litt hardt, så tok bakhjulene tak og fronten slapp på vått føre.. :P må vel ha litt mer tilvenning.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte biler ja, synd med M3 da men bra du pusser den opp igjen. Tipper over-ivrig i en sving eller?

satsa litt hardt, så tok bakhjulene tak og fronten slapp på vått føre.. :P må vel ha litt mer tilvenning.. :P

Det er vel noe sånn jeg håper jeg skal unngå den dagen jeg får meg en M3 å :wink: Har sett flere E36 ikke M dog som har dratt av på Lånke banen å. Litt kjedelig å kjøre dit og ikke kunne kjøre hjem igjen... Men bare å trene mere på bane det :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.. høres litt døvt ut å skylde på dekkene, men har ikke verdens beste framdekk, og bakdekkene sitter meget bra på våt asfalt, så litt av skylda ligger nok der.. hadde jeg fått en normal kontra hadde det gått bra.. men fronten kom så fort at jeg hadde ikke noen muligheter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toyo funker greit.. r888 er jo suverene på tørt.. men på våt bane er faktisk t1r hakket bedre.. angrer på at jeg ikke dro innom dekklageret og handla før treffet, da kunne dette vært unngått..

jeg kjører bridgestone potenza foran og michelin pilot sport bak..

however blir det lakkering i norge..har funnet deler, og bestilt en gt vinge og bakrutesenker som skal på den.. så satser jeg på at jeg får råd til å handle effektanlegg i vinter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige biler :) Synd med M3-en, men får håpe den blir like fin igjen.

Forresten, Vertini Riviera felger du har eller? Liknet veldig på mine :D Dimensjon du har da? 19" og 9,5" breie bak og 8,5" foran eller?

jepp.. helt rett=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...