Torbjørn E39 Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Flotte biler ja, synd med M3 da men bra du pusser den opp igjen. Tipper over-ivrig i en sving eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Flotte biler ja, synd med M3 da men bra du pusser den opp igjen. Tipper over-ivrig i en sving eller? satsa litt hardt, så tok bakhjulene tak og fronten slapp på vått føre.. må vel ha litt mer tilvenning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Synd, for det kommer til å bli fargeforskjell etter lakkering, med mindre du lakker hele bilen Dakargul er vanskelig farge.. får se hva det blir til.. mulig jeg tar hele bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Flotte biler ja, synd med M3 da men bra du pusser den opp igjen. Tipper over-ivrig i en sving eller? satsa litt hardt, så tok bakhjulene tak og fronten slapp på vått føre.. må vel ha litt mer tilvenning.. Det er vel noe sånn jeg håper jeg skal unngå den dagen jeg får meg en M3 å Har sett flere E36 ikke M dog som har dratt av på Lånke banen å. Litt kjedelig å kjøre dit og ikke kunne kjøre hjem igjen... Men bare å trene mere på bane det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 jepp.. høres litt døvt ut å skylde på dekkene, men har ikke verdens beste framdekk, og bakdekkene sitter meget bra på våt asfalt, så litt av skylda ligger nok der.. hadde jeg fått en normal kontra hadde det gått bra.. men fronten kom så fort at jeg hadde ikke noen muligheter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Dekkene har nok noe å si ja. Jeg satser på å sette på noen R dekk for banekjøring (Toyo e.l.) om jeg ikke finner noen som er godkjent for landevei også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 toyo funker greit.. r888 er jo suverene på tørt.. men på våt bane er faktisk t1r hakket bedre.. angrer på at jeg ikke dro innom dekklageret og handla før treffet, da kunne dette vært unngått.. jeg kjører bridgestone potenza foran og michelin pilot sport bak.. however blir det lakkering i norge..har funnet deler, og bestilt en gt vinge og bakrutesenker som skal på den.. så satser jeg på at jeg får råd til å handle effektanlegg i vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Nydelige biler Synd med M3-en, men får håpe den blir like fin igjen. Forresten, Vertini Riviera felger du har eller? Liknet veldig på mine Dimensjon du har da? 19" og 9,5" breie bak og 8,5" foran eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 merkelig at ikke det var m3 list på m3en... digger det bildet der den er smelt, ikke fordi jeg er skadefro, men det er liksom litt tøft, ser ut som om den har vært på ei skikkelig fyll og fått juling hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 m3 list? er jo m3 lister=) står i dørene og på listene.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Nydelige biler Synd med M3-en, men får håpe den blir like fin igjen.Forresten, Vertini Riviera felger du har eller? Liknet veldig på mine Dimensjon du har da? 19" og 9,5" breie bak og 8,5" foran eller? jepp.. helt rett=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 m3 list? er jo m3 lister=) står i dørene og på listene.. =) mente lista, det manglet en bokstav den på frontfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 åja den ja.. se på bildene fra acr.. =) der er den montert.. den og gt splittere.. og de er faktisk hele og pene etter kræsjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 ja, det ser jeg men rart den ikke var montert orginalt... det er det jeg mener hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Flott å se at M3'n får lekt seg litt på bane, dog synd at det ble en smell. Rått med det individual interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå