plugg69 Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 det er visst ikke slik list p sedanene...annen type sideskjørt og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Godt valg av hund Ellers en pen samling av flotte biler det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 takksåmye.. =) hunden er fin den.. ikke akkurat noe hund å ha i en 3serie, men ellers kul.. han heter forøvrig coil:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Perfekt "stuk" på E46'en din, er det coilovers på den? Har du fått målt noe effekt i den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 coilovers ja... er ikke så opptatt av hvor mye det er.. har jo kjøpt meg m3 og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 takksåmye.. =) hunden er fin den.. ikke akkurat noe hund å ha i en 3serie, men ellers kul.. han heter forøvrig coil:P Jotakk, vet den trenger plass Foreldrene mine har drevet oppdrett og utstilling av st.bernhard, hadde på det meste 14 voksenhunder og to valpekull på tilsammen 17 valper på en gang Nå har de roet det ned masse og de har for tiden tre valper og to voksne. Trofaste hunder som er til å stole på er min erfaring ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 godt å høre=) vår er ni måneder gammel og kommer fra kennel toffeloffe ved kongsvinger... foreldrene dine kjenner dem nok.. har de noen skikkelig store hanner? kunne tenkt meg og stoppet å sett når jeg engang drar forbi=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 godt å høre=) vår er ni måneder gammel og kommer fra kennel toffeloffe ved kongsvinger... foreldrene dine kjenner dem nok.. har de noen skikkelig store hanner? kunne tenkt meg og stoppet å sett når jeg engang drar forbi=) Har en godt voksen hanne, men den er ikke av de største. De hadde en hanne for noe år siden, under det passende navnet "big foot", som passerte 90kg, uten å være overvektig på noen måte. Ble godt over ti år han også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 tøft=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 hunder stor trives i BMW 3 serie, bare se her litt mindre også han her da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 hehe.. pleier å kruse i byen med coil baki, så sitter han med hodet ut av vinduet og glor om det er fint vær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 hehe.. pleier å kruse i byen med coil baki, så sitter han med hodet ut av vinduet og glor om det er fint vær.. hehe hører med det ja. tøft navn han har a gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 hehe:P når jeg blir kalla plugg må jeg jo ha en coil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 doggy style.. m3n.. mens den enda var hel.. blir slik til sommern igjen.. gromvogna for noen dager siden mens det enda var fint vær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 hahaha det der var dagens bilde ass rå hund du har ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå