plugg69 Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 hehe:P takktakk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 lite oppdateringer her da det har vært dårlig råd til deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 ny oppdatering her da.. driver og selger m3 chassiet og deler fra det... skal bruke drivverk, motor og understell i touringen til samboern min.. blir brukbar konebil.. var egentlig meningen heile tida at jeg skulle montere det i en touring.. da jeg har våte drømmer om e36 m3 touring.. så i den anledning skulle jeg hatt noen til å photoshoppa hjulene fra m3en oppe i posten over på den grå touringen, senka den 30/20, og fått svart leppe og gt splittere på den.. gjerne solfilm og=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Blir en helt OK konebil, ja Fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 hehe:P får håpe det går an å få det godkjent=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Da var det gjort.. M3en er historie;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 trist å høre, M3en din var spesiell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå