Gjest Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 nice! hvilken dekk dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 205/35 på 8" og 235/30 på 9" EirikL: Helt enig Savner de noe forjævli. Men forhåpentligvis blir det litt tyskerstuk med breie 17" med Cromodora'ene igjen etter jeg har lakka de om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Tøft at det er flere som forstår at 18" på E30 slett ikke er feil Veldig uvanlig med RC i 18" vel? Handla hos Klaus disse kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Har din motor også E36M3 bunnpanne med oljekaret bak travesen? Var dette noe Tommy hadde gjort før eller var det noe du fikk de til å gjøre etter du kjøpte den? Stig holde på med en slik bunnpanne for meg også nå. Skal montere etter ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Ståle: Tøff bil, tøffe hjul! MEN, jeg syns det er penere med 17" på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Alecken: Nei hadla de av en trivlig svenske Øyvind.L; Den bunnepanna er noe Tommy har fått laga, med oljesump bak traversen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 selge??? hmm hmm?? nydlig bil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Og da spør jeg igjen; hva gjør dere med stabstaget da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 SYYYKT pen E30 Faktisk en av de peneste jeg har sett helt etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Og da spør jeg igjen; hva gjør dere med stabstaget da? Snur stabbstaget fremover + at bunnpannen må sveises om. Den passer ikke rett nedi bare med å snu stabbstaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå