Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei mine kjære BMW frelste venner=)

12 September gifter jeg meg.

Og i den anledning har vi funnet ut att BMW'en er den rette bil og bruke til bryllupsbilen.

Bilen er en CosmosSVART metalic e39 sedan.

Bilen er senket med Rieger sin M5 rieger styling rundt om.

Siden BMW er den eneste bilen for meg, og etter årene som har gått så har

min fru også muligens blitt påvirket av meg, og dermed blitt hennes favoritt bilmerke også=)

Det jeg trenger litt hjelp med er, om noen her kanskje har noen tips til pynt på bilen, og kanskje noen har bilder eller lignende?

MvH. Håkon

Skrevet

Få på noen busker sløyfer og kankje noen flagg så er vel det i boks :wink: Lykke til da! for ta noen bilder av hvordan den ble da, så vi ugifte for lært åss noen triks :lol:

Skrevet

Jeg har sagt til 336mik at han må søke Kongens Fortjenestemedalje for å ha brukt en E30 turbo som brudebil. Å finne et bilde med E30 med turbo, store bremser OG brud og brudgom på samme bilde - er LIIIITEN.

Skrevet

Dessverre så går jeg glipp av Våler, men prioriterer litt anderledes i år.

Mistenker at svigers hadde misslikt burnout ifra kirka, så her må det nok gjøres med en litt mer tradisjonelle stil :-P

Men hadde jo vært morsomt og bare gitt jernet og det eneste som lå igjen etter oss var 2 sorte striper så lange som øyet kunne sett;-)

Skrevet
Dessverre så går jeg glipp av Våler, men prioriterer litt anderledes i år.

Skjønner deg godt jeg, var bare en spøk fra min side. Jeg ønsker deg lykke til med bryllupet forhåpentligvis i en BMW....

White wedding Billy Idol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...