DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 kople deg inn på dei som går heile veien til sigarettenneren så er du sikker
Solesvik Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Det funka jo, men ble konstant strømtilførsel til speedo. MEd tenninga av også. Whaddup? :S
Blekkulf Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 koble deg på tenninga vell, så når du skrur om tenningå så komme lyse på i speedoet
Solesvik Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 jaja, men kommer ikke til tenninga. Du får komme oppom i morgen og hjelpe meg!
awt Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 Det enkleste er å koble seg til lyset i askebegeret. Denne kan både dimmes med resten av interiøret, og brytes av tenningen.
Solesvik Skrevet August 8, 2009 Forfatter Skrevet August 8, 2009 Genialt! Men litt sent Kobla meg på strømmen på setevarmeren. Fungerte helt ok. Eneste probleme er at når passasjer bruker varmen forsvinner lyset ^^
S.Arnesen Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 Kobla meg på strømmen på setevarmeren. Fungerte helt ok. Eneste probleme er at når passasjer bruker varmen forsvinner lyset ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå