sv90 Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Om Bimmers blir delt opp i flere underforum, slik at E46, E60, E39 etc får sine egne forum.. Evt bare 3,5,7 et, så melder jeg meg ut på dagen! Om det er noe som er slitsomt å lese så er det slike forum. Jeg er iallefall aktiv i de fleste forumene som er (minus bilstereo) og selv om jeg ikke eier en E60, E53 eller bmw i det hele tatt, så er det gøy å følge med hva som skjer og lese om bmw generelt. det er sant.. men nå er det jo snakk om på dele salg fronten! for og lettere finne fram til de delene man er på jakt etter... er jo ikke og dele opp hele forumet på denne måten jeg mener
S.Arnesen Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 som nevnt her så har vi jo en felg tråd. jeg tenkte kun til deler.. må jo kunne lage en kategori som heter 3 serie og inni den kategorien finner du for eksempel E30 E36 E46 E90 så kommer du inn i det dele salg kategorien som er aktuell for deg! Det vil jo ikke fungere det heller. Motorer og mange andre deler går over mange karroserier...
Superbeetle Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Hmm...kunne jo gått an å dele inn i motor, karosseri, delebil, understell, styling et da?
sv90 Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 som nevnt her så har vi jo en felg tråd. jeg tenkte kun til deler.. må jo kunne lage en kategori som heter 3 serie og inni den kategorien finner du for eksempel E30 E36 E46 E90 så kommer du inn i det dele salg kategorien som er aktuell for deg! Det vil jo ikke fungere det heller. Motorer og mange andre deler går over mange karroserier... ja godt poeng!!! kansje det er en god løsnin som han et par poster forann meg skrev dele opp i motor/driverk understell karosseri eller noe..
BmwFrik Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 HEILT EINIG med deg "Gislius".. Tykkjer Bimmers forumet er litt rotete. men når man først er inne i det, er det ok!
Gislius Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 Ja, eg ser den me å ikke dele opp salgstråder i Typer.. Å som han ene her sier, at han leser om alle typer biler selv om han selv har feks E36.. Det gjør jo jeg og^^ Men mente dette her mest mot Salg da, er jo helt sykt mange der ^^ Måtte blitt i Motor, understell osv.. synes jeg da Men alt er jo opp til Admin selv da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå