Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bmw e30 320i 4 dørs, 86 mod. 98 % rustfri, noen roser her å der. bilen er hvit. er plasmainnstrument, m girkule, recaro, senket, sperrediff, div andre ting. myye stasj å deler!!!ekstra pannser, differ, hjul, tårnstag sikkert mer, husker ikke alt. ikke noe skyld i bilen. bare vise på etterkontroll, betalt årsavgift! ca 1500 i omreg 100kr i nye skilt.

12000kr for alt med 2.7 motoren (komplett) bor på ørlandet i sør-trøndelag, stylingen selges for 6000kr. koster nytt ca 9000kr ikke brukt. (m50b25 SOLGT)

mitt tlf nr er :

hkj95mhjzcfw8iyegwm0.jpg

i75ulkbt7cfgnnlbnb8p.jpg

1gg1lkecr5fnbbz2kudx.jpg

3bnsufqi0i5h1lpr08uf.jpg

il6xevi32cdpa55o41jn.jpg

zayyafyu5pahizq3wns5.jpg

rjmt17cc4jzowx82yzj1.jpg

Skrevet

finnes vel ingen 97 mod non vanos de begynte jo med vanos i 1993-94 på alle modeller og en 97 mod burde vel og ha en m52 motor?

Skrevet

åy sann. hehe. var den andre motoren min det. blander alt som er. hmm. jaja den her er mellom 94-95 mod. husker ikke helt. mener det er en 95 mod.

Skrevet
åy sann. hehe. var den andre motoren min det. blander alt som er. hmm. jaja den her er mellom 94-95 mod. husker ikke helt. mener det er en 95 mod.

Er Vanos på den og da :D Tror du blander litt her nå ja :P

Skrevet

Er Vanos på den og da :D Tror du blander litt her nå ja :P

når mener du non vanos motorene i e36 sluttet å komme da?

Skrevet

hmm var som jeg skrev. noe mellom 94-95. han jeg kjøpte den av var ikke helt sikker. samma f..........d heheh. ingen som vill ha?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...