Gå til innhold

BMW Alpina B7 Tragiske Skjebne! *BILDE update s.6*


JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

jeg er meget interisert i å fikse opp denne :D skulle bare vist va eier på bilen heter så d går ann å spørr hva han skal ha for den.. Denne må reddes!!!

Sjekk inlegg lenger opp. der ligger link til telefonkatalogen.no med navnet på eier ;) + at det ligger adresse å kart lenger opp her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er meget interisert i å fikse opp denne :D skulle bare vist va eier på bilen heter så d går ann å spørr hva han skal ha for den.. Denne må reddes!!!

Sjekk inlegg lenger opp. der ligger link til telefonkatalogen.no med navnet på eier ;) + at det ligger adresse å kart lenger opp her ;)

ja men eier bor ikke der.. han bor i molde serru:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig denne bilen blir reddet, i allefall få den i en tør garasje. Ser på flyfotoene at bilen ikke står der, det betyr at den ikke har stått der så veldig lenge da disse bildene pleier å bli oppdatert ofte. Da er det fortsatt håp om at bilen kanskje ikke er så ille som det ser ut til, selv om den kan ha stått ute et annet sted.

Hadde jeg bare hatt tid og plass, så skulle jeg gjerne ha kjøpt bilen og fått den i "sikkerhet" :)

Skal bli spennende å følge med her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...