635csi Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Se der ja, da vet jeg hvor den befinner seg Kanskje det blir en ørliten søndagstur i retning Ålvundeid en gang da, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Har fått bekreftet at det ikke er de som bor i huset som eier bilen, så tror ikke det er vits i å ta kontakt med de. Har fått til svar at de ikke trodde bilen var til salgs. Skal komme med mer info, når jeg finner ut mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Detektiv Tore Diesel! Jeg har hørt at eieren bor i molde og jobber på verksted der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 er dette B7Sen med turbo? eller bare 3.5 litern med rundt 250-260 hester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 er dette B7Sen med turbo? eller bare 3.5 litern med rundt 250-260 hester? Se på side 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Han her bor på adressen tror jeg: http://www.1881.no/Katalog/Jan+Inge+L%c ... ndeid&qt=8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 jeg er meget interisert i å fikse opp denne skulle bare vist va eier på bilen heter så d går ann å spørr hva han skal ha for den.. Denne må reddes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 jeg er meget interisert i å fikse opp denne skulle bare vist va eier på bilen heter så d går ann å spørr hva han skal ha for den.. Denne må reddes!!! Sjekk inlegg lenger opp. der ligger link til telefonkatalogen.no med navnet på eier + at det ligger adresse å kart lenger opp her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 jeg er meget interisert i å fikse opp denne skulle bare vist va eier på bilen heter så d går ann å spørr hva han skal ha for den.. Denne må reddes!!! Sjekk inlegg lenger opp. der ligger link til telefonkatalogen.no med navnet på eier + at det ligger adresse å kart lenger opp her ja men eier bor ikke der.. han bor i molde serru:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 http://www.melkild.no/OMOSS/tabid/722/Default.aspx Jobbet på verksted, var det så? Hør med disse kanskje. Ifølge navnesøk så jobber han her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 http://www.melkild.no/OMOSS/tabid/722/Default.aspxJobbet på verksted, var det så? Hør med disse kanskje. Ifølge navnesøk så jobber han her. På verksted i Molde, ikke Sunndal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 jan inge løvik er ikke eier av bilen.. han bare bor der bilen står;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Han her bor på adressen tror jeg:http://www.1881.no/Katalog/Jan+Inge+L%c ... ndeid&qt=8 At bilen står på denne adressen, er noe som allerede er lagt ut i tråden her. Men holder på å sjekke opp videre opp mot eier av bilen, og kommer tilbake med mer info. Sannsynligvis i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Håper virkelig denne bilen blir reddet, i allefall få den i en tør garasje. Ser på flyfotoene at bilen ikke står der, det betyr at den ikke har stått der så veldig lenge da disse bildene pleier å bli oppdatert ofte. Da er det fortsatt håp om at bilen kanskje ikke er så ille som det ser ut til, selv om den kan ha stått ute et annet sted. Hadde jeg bare hatt tid og plass, så skulle jeg gjerne ha kjøpt bilen og fått den i "sikkerhet" Skal bli spennende å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 begynner jaggu og ta form dette her nå håper den blir bra igjen.. gammel perle skinner alltid etter nok pleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå