AlpinweissE36 Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 det her blir for drøyt! hadde skjønt det om det var en gammal lada niva eller noe, men ett sted må det vel gå en grense?!?!?!?!?! makan til nisse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 I slike tilfeller støtter jeg faktisk å stjele biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Her må det innføres tvangssalg...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Her må det innføres tvangssalg...!! Til meg....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Hvordan i svarte helv.. har denne personen hjerte til noe slikt ? : ( Gi meg en adresse, eller et tlf nummer ! Hvis du veit noe av det Jonas.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Er det MULIG!!!!?? Hilsen en E24 eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 La nå fyren få ha bilen sin ifred. jeg tipper affeksjonsverdi og det er noe ikke penger kan kjøpe. Han har nok planer siden han ikke vil selge og han vet nok hva det er for en bil. Men et lite partytelt hadde jo ikke skada, kanskkje;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 hvis noen her hadde giddet å ta ansvar og restaurert denne til orginal stand skulle jeg bidratt med 100kr Bare for å se at den havnet i rette hender.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Men et lite partytelt hadde jo ikke skada, kanskkje;) Fyren burde bo ute i partyteltet selv og latt bilen stå inne, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeton Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Tragiske greier har prøvd og få kjøpt,men skal ikke selges.den er snart fullstendig opprusta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Vet du noe mer om bilens tilstand ellers da? Har den gått på norske skilter noen gang, eller er den ufortollet/momset og står i påvente av å bli veteran kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeton Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 vet ikke eier bor i molde lite innfo og få av han,har ikke snakka med han på et par år,kikka inni bilen stoffseter,speedometer til 300 bla. mye rust dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Trodde et øyeblikk at dette var den jeg traff på Åndalsnes tidlig på 90 tallet, men om den har stoffinteriør så er det ikke det, den hadde svart skinn. Men vedkommende som hadde den sa han hadde 1 til.. Blir rett deppa av det her jeg Var noen her inne som nevnte en kar fra Molde som hadde en B7 stående ute, og flere andre biler og så vidt jeg husker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Tragisk at bilen står ute og ruster bort. Men for å være litt kynisk, så stiger jo verdien av de bilene som er igjen når denne er ferdig å ruste. Men hadde bilen hatt affeksjonsverdi for eieren, hadde den fått litt bedre stell enn dette. Tipper det er en sta, gammel suring som ingen skal komme å fortelle hva han bør gjøre med sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Sett mye av det der på div. andre foraer også. Ascona 400, 242GT osv som bare råtner bort. Selvfølgelig er eieren av typen med store planer han ALDRI klarer å gjennomføre og ikke innser at den hadde hatt det bedre i andres hender... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå