Gå til innhold

BMW Alpina B7 Tragiske Skjebne! *BILDE update s.6*

JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

Alltid trist å se fine biler bli "stått i hjel" slik som dette. Vet det alt for godt selv, ser en hver gang jeg er i garasjen. Står en 1972 gran torino der, som morfaren min kjøpte ny fra fabrikken (1 eier!), men har stått i ro i over 15 år nå sikkert, og er på vei til en rusten død. Hver gang jeg hinter til at den bør selges til noen som har tid til å ta seg av den så er det store protester, men blir noe gjort her? neida. Uff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid trist å se fine biler bli "stått i hjel" slik som dette. Vet det alt for godt selv, ser en hver gang jeg er i garasjen. Står en 1972 gran torino der, som morfaren min kjøpte ny fra fabrikken (1 eier!), men har stått i ro i over 15 år nå sikkert, og er på vei til en rusten død. Hver gang jeg hinter til at den bør selges til noen som har tid til å ta seg av den så er det store protester, men blir noe gjort her? neida. Uff....

Tenker på filmen "Gran Torino" nå jeg med Clint Eastwood. Men der er jo bilen i tipp topp stand (bra film)

Må overbevise han til å selge bilen til deg da;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ I TIDLIGERE INNLEGG AT NOEN SNAKKET OM 10000KR SÅ HVIS DET ER HVA HAN HAR BLITT FORESPEILET ,SKJØNNER JEG GODT AT DE SOM HAR PRØVD SEG HAR BLITT AVVIST :oops:

Ikke skrik :lol:

Men ja, 10000 er et skammelig skambud, får ikke engang interiøret for det i Tyskland.

Jonas, om du vet navnet og nr til duden som eier den så send det til Mjørgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra priser på disse til og med i Tyskland

Ligger en strøken med lav kilometer der på mobile.de til 19.900Euro ( 3liter turbo )

Denne ville ha kostet ca 330 tusen til slutt på vanlig beregning før den får Norske skilt.

Så det må være litt potensiale i denne bilen uansett tilstand.

2yzcgxbkvyi5brm6b2nt.jpg

1viva70fr6y96mrlsdoh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUff så trist syn :shock: ... Ser ut som et tungt prosjekt! Blir nok svært kostbart å restaurere den bilen der tilbake til orginalstand. Er dyre deler til e24 etter hva jeg har forstått. Håper virkelig noen med kapasitet til å utføre fullverdig restaurering får tak i bilen fort, før det er for sent....

Den bilen som er annonsert på mobile står forresten også til 4800 EUR i en annen annonse der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det annonse av den bilen på Autoscout, men der står den til 3400 EUR.

Sikkert feil.

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bqidfmcmgfbo

Ser ut som det er noenlunde samme bildene som har blitt brukt på de 2 bilene, men forskjellig pris, km.stand og selger/adresse. Begge er vel usannsynlig billige, så er nok ikke reelle noen av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...