Evenol Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Er jo ikkje værre en å kjøpe ei sann evi annonse for 799;) Garantert solgt er det vell det heiter:) Det er sant, glemte at man hadde denne muligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Du mener det at Finn er selve plassen for å finne BMW entusiaster? Et rent annonsested, kontra en BMW klubb? De fleste entusiaster som er ute etter spesielle BMW'er i dag har hørt om Bimmers, og vet at det er mange strøkne biler innad klubben. Er både lettere og bedre for en entusiast å kjøpe en entusiasteid bil, kontra en 'random' bil man kommer over på et annonsested. Bimmers.no er ingen Bmw klubb! Bmw CCN er en bmw klubb, dette er et Bmw forum som brukes mest av ungdommer og unge voksne. Gjør selger denne klin original og legger den ut på Finn.no så er den nok solgt iløpet av våren Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 Du mener det at Finn er selve plassen for å finne BMW entusiaster? Et rent annonsested, kontra en BMW klubb? De fleste entusiaster som er ute etter spesielle BMW'er i dag har hørt om Bimmers, og vet at det er mange strøkne biler innad klubben. Er både lettere og bedre for en entusiast å kjøpe en entusiasteid bil, kontra en 'random' bil man kommer over på et annonsested. Bimmers.no er ingen Bmw klubb! Bmw CCN er en bmw klubb, dette er et Bmw forum som brukes mest av ungdommer og unge voksne. Gjør selger denne klin original og legger den ut på Finn.no så er den nok solgt iløpet av våren Lykke til med salg Fort gjort å gjøre bilen orginal igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Ken skal gjer de sævik??heheheh!fosnavåg bilverksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Jeg har alltid sett på finn som en fin plass der alle de strøkneste bilene kommer ut og forsvinner igjen. Viste ikke det var så dyrt da, men uansett verdt når man selger bilen da. Jeg har sett bilen her live og den er uber strøken, en ordentlig eksemplar. Lykke til med salg saevik, vår snart så regner med at folk begynner å se etter sommer bil eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Jeg har alltid sett på finn som en fin plass der alle de strøkneste bilene kommer ut og forsvinner igjen. Viste ikke det var så dyrt da, men uansett verdt når man selger bilen da.Jeg har sett bilen her live og den er uber strøken, en ordentlig eksemplar. Lykke til med salg saevik, vår snart så regner med at folk begynner å se etter sommer bil eller noe Når har du sett bilen live? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Nå med annonse på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Nå med redusert pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 solgt? Nei det er den ikkje.. Er jo ingen som vil betale for sjønnheten;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 en kjøper vil jo uansettt alltid gi minst mulig, og du som selger vil ha mest mulig. Hvis man ikke finner en pris begge kan leve med forblir bilen usolgt. Jeg kan være intr. , men ikke til den prisen du har satt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 stemmer det, men ser ingen grunn til å selge om eg ikkje er fornøyd med prisen.. Bilen er jo strøken og funker for meg:) Du får jo komme med eit bud som alle andre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 ingen bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Prøva litt til vi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 Må no vell vær ein so vil gi nokre krone for dinne vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå