bullseyee Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Er helt ny her:) så tengte å vise fram den nye bilen jeg akkuratt har kjøpt meg nå er en 320 som det har blitt satt i 328 motor. dere kjenner nok til bilen, da det er en her inne som har hatt den for en stund tilbake:) automote som har bygd bilen for en stund tilbake. jeg vet ingen ting om bilen, så om det er noen som kjenner til denne å har noe å fortelle, så er det bare å skrike ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 velkommen til bimmers.no måtte du ut med for denne herligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 takk takk:) fikk den for 165.000kr av tremeningen min. syns selv jeg fikk en bra pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 hørtes jo ut som en "fair"-pris;) hvordan er det med utstyr ellers? bare å pøse på med bilder innvendig, og litt andre vinkler utvendig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 er ganske fornøyd selv jeg:) er bi senon og senon i spredera, angel eyes å litt sånn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Gratulerer med ny bil, og velkommen til bimmers.no. Det er en veldig tøff og fin bil du har kjøpt. eneste jeg ikke syntes passer er vingen. Sånne vinger er forbeholdt japsebiler. men dette er jo smak og behag. resten av bilen er jo veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Denne er meget lekker og nesten en "legende" på forumet! en av Automotes første og mest kjente E46 tror jeg.. litt dumt at felgene har blitt byttet ut mot noen enklere, men er fortsatt en meget lekker og spesiell bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Feet Denne har jeg ikke sett før..! La merke til at du har led faceliftbaklykter, og prefacelift lykter på bakagsjelokket..? Synes du skulle byttet ut disse også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 syns bilen er kjempe fin:) skal bli litt mods i vinter da den skal få stå inne da:) blir nok aldri kjørt på vinter føre i mitt eie i allefall:P er litt feil å tull med den, som jeg må ordne. lekasje på radiator ser det ut som, oxo olje lekasje inder innsuget. ser ikke helt hvor det kommer i fra men det er da litt olje der. smeller i baki da jeg drar på å girer fort. noen som kunne fortalt meg litt om fordeler og svakheter med de 328 motora? er en 2000 mod motor. heineoen: blir nok noe anna bak der tror jeg:) noe som stemmer litt mer overens liksom:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Gratulerer med kjempefin bil! Vil foreslå LED baklys hvis du skal bytte. Har det på min Den smellinga høres skummel ut. Ville fått den opp på bukk og sjekka fortest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 om bilen er en 2001 mod eller eldre er det nok bakstillinga som er på vei til å ramle av gitt søk på "sub-frame disaster" så får du svar hva det innebærer...i beste fall kan det hende det bare er foring,diff eller mellomaksling som begynner å bli slitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 de så jo kjempe fine ut:) får titte litt på internett jeg nå da:P bilen er en 1998mod. får håpe det ikke blir no sånn voldsomt dyrt. høres litt ut som det er noe med mellom akselen. men får ta den opp å se litt på den da ferien kommer:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 tar opp denne igjen jeg ordna den ulyden så nå er den bare knall å kjøre. gleder meg til å hente den igjen til neste år står på lager med varmekabler å alt hehe er det noen som har noe info om denne egentlig? om den er helt ræv kjørt eller om det er fornuftige følk som har tatt vare på den, fått inntrykk av at det er en del som har hatt denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 mange eiere på denne siden den ble bygd..er jammen ikke lenge siden jeg så den her i Kristiansund heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 en av de peneste Automote bilene jeg har sett hvertfall Som Russiske flymekanikere sier, er det olje under så er det olje inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå