aloebiz.net Skrevet August 22, 2009 Forfatter Skrevet August 22, 2009 Tåkelyktene er ikke solgt likevel grunnet at penger aldri kom!
aloebiz.net Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Da er tåkelyktene solgt! Har fjernet det som er solgt i førsteposten!
aloebiz.net Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 Ingen som vil ha dette??? Det går snart på dynga.......
aloebiz.net Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Her er bilde av pluggene på speilene om noen lurer på om de passer din bil! Det er 2 plugger
egilkv Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Har du fortsatt bak-fangeren med hengerfeste. I så fall, tror du den kan brukes på en Touring? Kan evt ta turen innom for å sjekke.
aloebiz.net Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Hengerfeste følger ikke med. Det er altså bakfanger for biler med hengerfeste og PDC. Aner ikke om den passer på touring.. jeg har mine tvil, men.. Noen som vet??
aloebiz.net Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 ......opp.............opp................opp......
Saltkjelen Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Vet du hvordan varmeelementet i venstre speil ser ut? Evt om det hadde vært mulighet å få kjøpt bare varmeelementet?
Ballder Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Aner ikke om den passer på touring.. jeg har mine tvil, men.. Noen som vet?? Passer IKKE.
aloebiz.net Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Vet du hvordan varmeelementet i venstre speil ser ut? Evt om det hadde vært mulighet å få kjøpt bare varmeelementet? har ikke peiling.. Du kan jo kjøpe speilene og opere som du vil på de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå