Gå til innhold

Pass opp for denne E39 530d på autoDB.no


T.R.Melum
 Share

Anbefalte innlegg

AutoDB-kode: 944106 Reg nr. BD 35521

lzgmct2cb0i6e5ei3a5p.jpg

Dro til Åndalsnes for å se på denne E39 530d i helga. Hadde selvfølgelig snakket med fyren på forhånd og fått info om bilen. Hel og pen bil som skulle være ganske så strøken i følge selger.

Da selger ankom parkeringsplassen på avtalt møtested fattet jeg umiddelbart mistanke om at dette ville bli bomtur. Han parkerte ved siden av meg med vinduet halveis nede med sigaretten i munnen. Da han kom ut av bilen fikk jeg til min (og samboers) store forskrekkelse se at mannen manglet sitt høyre øre! :shock:

Bilen var full av bulker og riper både store og små. Den var møkk skitten både utenpå og inni. STINKET også naturligvis røyk. Den har utslitte dempere og foringer, knirker og klunker i alle ledd. Defekt nivåregulering og utslitt kløtsj! Dekka hadde nesten ikke luft heller :evil:

BILEN ER I UFATTELIG DÅRLIG STAND!! STYR UNNA!

EDIT: Glemte et par vesentlige ting til:Den er også full av RUST på dører, speilfester og bakluke! Har ikke sommerdekk (kjører på piggfritt på sommeren) og den har ikke hatt oljeskift på 2 år!! Selger fortalte også at han har en kompis fra Litauen som hadde tatt reparasjonene på bilen. HJEELP.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at han mangler ett øre har vel ingenting med saken å gjøre? å at en kompis av han fra litauen har skrudd på bilen.. må man være NORSK for å kunne skru mener du? faktisk sinnsykt mange flinke borti der (også en del å styre unna som alle andre steder) detta innlegget virka som var mer for å få ut aggresjonen enn å spre budkap til folket at detta var en dårlig bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint du sier i fra hva du mener om en bil, men at han røyker og mangler et øre er ganske uvesentlig!!!

Et av mine mange kriterier er at bilen skal være røykfri, derfor er dette meget vesentlig å nevne!!! Det med øret er vel så som så! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at han mangler ett øre har vel ingenting med saken å gjøre? å at en kompis av han fra litauen har skrudd på bilen.. må man være NORSK for å kunne skru mener du? faktisk sinnsykt mange flinke borti der (også en del å styre unna som alle andre steder) detta innlegget virka som var mer for å få ut aggresjonen enn å spre budkap til folket at detta var en dårlig bil..

jajaja..... selvfølgelig fins det flinke folk der... Man må egentlig bare være tilstedet for å skjønne omstendighetene og innholdet i denne besiktigelsen. Selvfølgelig blir man forbanna når man kjører utallige mil i god tro om at selger er seriøs og troverdig, og oppdager at man er blitt lurt. Håper bare at ikke flere av dere går i samme fella her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Direktelink :wink:

Synd at du ble skuffa, bilen hørtes jo ikke helt bra ut.

Hvordan folk ser ut har jo egentlig ikke noe å si, men får jo selvfølgelig et mer positivt inntrykk hvis selger kommer i Armani enn i en skitten kjeledress :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må understreke at det IKKE fra min side var meningen å rette så mye fokus på at selger manglet en kroppsdel, men nevnte det bare fordi jeg skvatt litt da jeg oppdaget det. Fyren var nemlig meget hyggelig å snakke med, selv om han var uærlig på telefon. Men det å selge bil er tydelig ikke en av hans sterkeste sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...