Fliid Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Bilen skal være havari for at det ikke er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charles Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Bilen skal på naf test som sagt. Men ikke før neste onsdag. Det er ikke noe kriminelt. Han er en kamerat av min veldig gode kamerat. Han har lovet meg bilen, og han har ikke noen midlertidig bil. Han får splitter ny bil i september så han vil egentlig ikke selge den til meg før det, men virker som han er på gli nå Var i banken og søkte om lån. Hvis banken er kjipe blir det lån et annet sted. Grunn til at de kan være kjipe er at jeg bare er 18 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 har du fast arbeid og med normal lønn så skal det ikke være noe problem med lån.. er jo ikke så mye du skal låne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 jeg har aldri forstått hvorfor folk tror ting er gale med en gang prisen er noe lav. Enten holder de kjeft om hva som er feil- og har en normal pris og håper på å komme seg unna med det- eller så forklarer dem feilene, og gir prisreduksjon. Hvis ikke feilene står i kjøpskontrakten har ikke selger noe han skulle sagt- uansett hvor lav prisen er.. Grunnen til at han må dumpe prisen såpass som han gjør er jo selvsagt fordi de fleste velger en annen bil dersom den er dyrere.. Risikoen for at bilen får høye vedlikeholdskostnader de neste årene er store, og er etter min vurdering høyere enn en bil som er noen år eldre, men med feks 200 000 på telleren. Jeg gikk i denne fellen her selv for 1,5år siden. Jeg såg den "perfekte bilen" med mange ting jeg likte, men uheldivis høy kmstand. Derfor var prisen til min fordel- trodde jeg. Erfaringen min ble at jeg etterpå har styrt unna å se på "billgst-dyrest" rangeringen når jeg ser etter ny bil. Det å kjøpe en bruksbil- med feil, tilogmed så enkle feil som gåen lyspære, får meg til å bli skeptisk- fordi det vitner om dårlig vedlikehold. Blir ikke eieren plaget nok av å ha dårlig lys, vet jeg ikke om det er andre ting han har slurvet med- eller brukt lang tid på å fikse, så andre nærliggende deler har fått unødvendig mye slitasje. En ting er å kjøpe prosjekt, en annen er bruksbil. Har du ca 35 000 til rådighet, ville jeg kanskje vurdert en av disse? Selvom jeg definitivt ser fristelsen med å få en så billig e46. Endel uorginalt- men ser ut som den er holdt fint- http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1248816653 PEN BIL http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1248080406 mye nytt, men blir litt i tvil pga noen småfeil. virker likevel som er bra kjøp: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1248040508 OBS! Skal du ha e36 ville jeg sjekket hvordan bilen stiller seg til subframedisaster (søk her i forumet dersom du ikke vet hva dette er) skal du ha e34, ville jeg hatt en 91modell eller nyere- da den fikk m50 motoren (24v) i 1993? fikk disse bilene vanos (varierende ventiltider). Sene biler i 94, og i 95 kom disse bilene med v8front, og ser betydelig nyrere/finere ut.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Er 323en sedan eller coupé? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 det eneste jeg stusser på er om du må begynne å bytte ut ting.... et par titusener og vips så har du brukt 60-70.000 på en E46 som har gått nesten en halv mill...det er ikke så billig lengre... og det å selge den igjen...Good luck.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Er 323en sedan eller coupé? 323i, så da er det nok sedan ): hadde det vært coupe så hadde det ihvertfall vært ett kupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charles Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Er sedan ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå