Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og noen kompiser var nettopp ut og kjørte. da vi fant en politibil, bestemte vi åss for å provosere og følge etter og filme de (noe som de ikke så) så etter et kvarter stoppet de oss :D

"viss du ska vær så jævla tøff at du ska føllj ætter får du faan mæ i d minste bruk derre hælvettes blinklysan din på vei utav rundkjøringan!"

sa trøndersnuten. og sjåføren var bevist på kjøringen i og med at han fulgte etter politiet og brukte blinklys hele tiden.

"du e væl itj like tøff no me et fårelægg på to tusen krona e du d? hæ?"

fårelægg, ka faan?"

spurte vi.

"ja, det va itj nå my blinking utav rundkjøringa på statoil på tunga der nei!"

Og vi hadde jo filmet hele dritten og var 110% sikker på at blinklyse va brukt, og sa til de at dette var bare å gi opp fra deres side... etter et kvarters krangling å paragraframsing ba vi snuten om å se filmen, hvor det tydelig vises at blinkkys ble brukt.

"æ e itj intrisert i å sjå derre tollje dåkkers, ennten så akseptere du fårelægge ellers så annmellje æ herre, å da kanj æ låv dæ d bli dyrar en to tusen krona! TØRK AV DÆ GLISE DU BAKI DÆR! "

sa han til han baki.. Da vi ba han om å anmelde saken ble han stille. vi fikk den andre snuten til å se filmen, og hun så vi brukte blinklys, men de sa det ikke gjaldt fordi de kunne ikke se om det var i den rundkjøringen :?

"dessut'n sjer den accorden din litt slit'n ut den mister! denj vil æ ha innjpå tæknisk kontroll!"

så nå står vi her med en bot på 2000 og en rusta accord uten skilter.. har de lov til dette?? :?:

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jeg og noen kompiser var nettopp ut og kjørte. da vi fant en politibil, bestemte vi åss for å provosere og følge etter og filme de (noe som de ikke så) så etter et kvarter stoppet de oss :D

Ikke dagens lureste handling eller hva? :roll:

Og ja, de har lov til det. Hva trodde du? At de ikke hadde lov å gi deg forelegg? Du får evnt. ta det videre..

Skrevet

hahah... Priceless :P

Bare å stå på sitt, purken er ikke over loven. De kan ikke gi no forelegg uten gyldig/saklig grunn.

Men om bilen sliter med og komme gjennom teknisk kontroll så er jo det fult og holdent bileier's feil. Kanskje holde seg vekke fra purken når en kjører i en bil av tvilsom kvalitet ? :P

Skrevet

Ikke dagens lureste handling eller hva? :roll:

Og ja, de har lov til det. Hva trodde du? At de ikke hadde lov å gi deg forelegg? Du får evnt. ta det videre..

hehe kanskje ikke, men er gøy uansett;D de hadde ingen grunn til å gi oss bot for noe vi ikke gjorde? det vises godt på filmen, men han var meget trangsynt kan man si :P men saken blir forhåpentligvis henlagt har sikkert ikke ressusrer til å dra i gang en sak om dette :D

Skrevet
hahah... Priceless :P

Bare å stå på sitt, purken er ikke over loven. De kan ikke gi no forelegg uten gyldig/saklig grunn.

Men om bilen sliter med og komme gjennom teknisk kontroll så er jo det fult og holdent bileier's feil. Kanskje holde seg vekke fra purken når en kjører i en bil av tvilsom kvalitet ? :P

hehe, vi gir oss ikke her nei, han fant bare opp noe, vi har jo film av at vi blinker :D

hehe, det var jo en honda^^ det han så var en halveis rustoppspist hjulbue :roll:

Skrevet

.

.

.

så nå står vi her med en bot på 2000 og en rusta accord uten skilter.. har de lov til dette?? :?:

:lol: Way to go!!! :lol:

Skjønner politiet godt jeg. Regner med dette var siste gangen dere prøvde å provosere på en stund?

Politi vs råner = 1-0

Skrevet

Fritidsproblemer? Kanskje det hadde vært færre sure politifolk på veien hvis gutter som dere hadde vist mer respekt? Tror nok du også hadde blitt irritert hvis noen plutselig begynte å følge etter deg på veien :roll:

Skrevet

Er det lov å kjøre rundt å filme andres biler? Jeg hadde blitt skeptisk om noen hadde fulgt etter meg å filmet hvor jeg kjørte/skiltnr.

Men dere fikk som fortjent spør du meg.

Skrevet

Det finnes dumme handlinger og bøter fra Politiet, og det finnes den andre varianten som ikke er dumme. Dette vil jeg vel påstå at var fortjent. Får jo være grenser for idioiti...

Skrevet

samme hvor lovlig du kjører. provoserer du politiet vil de bli irriterte og prøve og ta deg for noe.

men du har hvertfal lært noe av dette da.

ser du politi. hold deg langt unna!!!

Skrevet

Hvis den accorden nå er avskiltet så var det vel ikke bare en rusta hjulbue som var galt med den?

Når du sier at dere kjørte etter politiet for å provosere, så kan man vel enkelt og greit si at dere fikk som fortjent...

Skrevet

Oppfører man seg som en dust så blir man behandlet som en og... Dere kunne fort blitt tatt for filmingen også spør du meg, finnes de som følger etter politiet under utrykning og filmer i høy fart for så å legge filmen ut på internett.

Skrevet

Om politiet har lov til dette eller ikke vet jeg ikke. Men jeg mener dette var totalt unødvendig av dere.

Enkeltsaker som dette gir "rånere" meget dårlig rykte.

Tenk litt lengre enn nesen rekker neste gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...