Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vis respekt for politiet, og de respekterer deg (Som regel).

Vær gang jeg ser de her i bygda/nabo bygda, så hilser jeg, smiler, og sier hei. Evnt hilser bare når jeg sitter i Bilen.

Møtte de i sladd X antall ganger i vinter (uheldig med timinga) men ble ALDRI stoppa. Og når jeg har blitt stoppa for noe, så er det som regel et smil å få, og bare beskjed om å ta det litt med ro feks....

Gjensidig respekt er en fin ting :) .

Skrevet
jeg og noen kompiser var nettopp ut og kjørte. da vi fant en politibil, bestemte vi åss for å provosere og følge etter og filme de (noe som de ikke så) så etter et kvarter stoppet de oss :D

Ikke dagens lureste handling eller hva? :roll:

Og ja, de har lov til det. Hva trodde du? At de ikke hadde lov å gi deg forelegg? Du får evnt. ta det videre..

hehe kanskje ikke, men er gøy uansett;D de hadde ingen grunn til å gi oss bot for noe vi ikke gjorde? det vises godt på filmen, men han var meget trangsynt kan man si :P men saken blir forhåpentligvis henlagt har sikkert ikke ressusrer til å dra i gang en sak om dette :D

bot for noe dere ikke har gjort er vel akurat det dere har fått?

får å ikke blinke i rundkjøringa...

Skrevet

Haha eg ler så eg holder på å ramle av stolen! Burde jo vite det at du ikkje skal provesere homsepatrulien - det blir det jo garantert bråk av.

Skrevet

Dette blir jo litt teit egentlig...skal dere først "provosere" eller følge etter politet så burde dere ha rimelig rent mel i posen..ikke komme i en skraphaug av en bil, ikke ha rulleblad eller være ettersøkt for øyeblikket osv...da blir det mer osm americas dumbest criminals..kan vel trygt si at denne morsommheten/spøken back fired...

Skrevet

Har selv fulgt etter politiet en gang, vel og merke for å levere et førerkort jeg hadde funnet... Kjørte etter de et kvarter, gjennom sentrum, inn og ut av diverse småveier og til slutt inn på et industriområde hvor de endelig parkerte bilen og lurte på hva jeg egentlig ville. Hadde da brukt lys- og lydhort aktivt et kvarter...

Skrevet

hahah

Dævver!!

Når du gjør slikt kan du like godt stappe kølla di opp i rumpa dems og spørr om de skal være med hjem å drekk karsk!!!

De e itj nå fest uten skinnvæst shø!!!

Skrevet

For en del år tilbake,så vi som lokale ungdommer oss trøtte på at politiet alltid fulgte etter oss,og lot dem smake egen medisin.

4-5-6 "rånebiler" på rekke og rad etter politiet over alt de kjørte fikk dem til å slutte med forfølgelsen.

Skal også sies at de stort sett ble lei av at vi fulgte etter dem,og dro stort sett tilbake på politikammeret for å spise donuts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...