ketil74 Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Er det noen her som har erfaringer med Koed?Leveringstid/kvalitet f.eks?
KalMar Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 skal være en tråd om akkurat det samme.. er greit å søke før en spør !!!! det er ingen ting å si på de..
ketil74 Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 Tja greit å svar på ordentlig vis når du først e inn på tråden å da!!!
Haug530D Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Tja greit å svar på ordentlig vis når du først e inn på tråden å da!!! Ikke noe problem med de, sender kjapt å sånn, men problemet er at de sender fra Danmark og da tar det gjerne en uke's tid, dette er ikke Koed sin feil men Posten Norge, går utrolig tregt når de tar over. Bruker selv Koed når det ikke haster så voldsomt og GS om det haster. Men ja, det er mange tråder om dette.
-2r Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Kjempefornøyd. Ukes leveringstid fra netthandling er ikke ille, når prisene er så latterlig mye billigere enn de fleste andre leverandører... Kvaliteten har det heller ikke skortet på de tingene jeg har kjøpt.
babjorn Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Er kjempe flinke folk,å skulle det være noe så tar du bare kontakt så ordner dem det Seriøse folk etter min mening å di handlene jeg har hat
Glenno Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Topp service, kan anbefalles . Som sagt over tar det ofte over ukes tid før du mottar varene.
Lars89 Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Bare gode erfaringer med de! Kjappe og flinke med å svare på spørsmål over mail er de også
sonic Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Bare gode erfaringer med de! Kjappe og flinke med å svare på spørsmål over mail er de også Hvilken mail bruker du ? Jeg mottar bare automatisk mail tilbake hver gang
babjorn Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 geir@koed.no fredrik@koed.dk Ikke sikke om denne er bytta til .no Dette kan du finne på Koed sine sider.
Kai-P. Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Bare pluss fra meg også, er veldig fornøyd med Koed.
Olelink Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Ikke noe problem med de, sender kjapt å sånn, men problemet er at de sender fra Danmark og da tar det gjerne en uke's tid, dette er ikke Koed sin feil men Posten Norge, går utrolig tregt når de tar over. Bruker selv Koed når det ikke haster så voldsomt og GS om det haster. +1
Lars89 Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Bare gode erfaringer med de! Kjappe og flinke med å svare på spørsmål over mail er de også Hvilken mail bruker du ? Jeg mottar bare automatisk mail tilbake hver gang Bruker geir@koed.no Veldig serviceinnstilt fyr
Brian Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Har handlet masse hos koed, og har kun positive ting å si om de. Leverer varene, og de holder god kvalitet. Jeg opplever de heller ikke som trege i leveransen, har vært bort værre norske firma som har brukt lengre tid. Jeg har som regel fått varene på under en ukes tid, og med prisene tatt i betrakting i tillegg er det jo bare velstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå