HalvorV Skrevet August 11, 2009 Forfatter Skrevet August 11, 2009 Hvor kan jeg skaffe nye lister til interiøret? Er ikke kjempefan av alu cube....
eriklepe Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 ser ut som en fornuftig cruiser det. for de 200000 kan du jo heller kjøpe deg et annet leketøy...
Saltkjelen Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Hehe, ja, det var et genialt svar.. Gratulerer med ny bil. Synd du ikke sa ifra, så skulle du fått kjøpt min..
HalvorV Skrevet August 11, 2009 Forfatter Skrevet August 11, 2009 Jeg vurderte det Saltkjelen, men hun jeg deler bil med vil ha M-sport ("vi er da ikke gamliser heller") og dette var en ok bil til en ok pris... ikke helt 100% men jeg får prøve igjen neste bilskift, relativt billig ble det denne gang hvertfall. Ved neste bilskift er nok neste generasjon 5-serie på bruktmarkedet, det kan jo bli spennende. Vurderer å få lagt mørkere film på vinduene og skifte ut alu cube interiørlistene med noe annet, hvis jeg klarer å finne det noe sted. Børstet Alu hadde vært nice, kanskje mørk hvis det finnes? Noen her må jo vite hvor jeg kan få tak i dette?
Saltkjelen Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Stemmer.. Jeg syns du skal gå for sorte pianolakk interiørlister. Har det i min og det syns jeg er lekkert i kombinasjon med svart interiør. Kjør på!
HalvorV Skrevet August 11, 2009 Forfatter Skrevet August 11, 2009 Hvor finnes disse å få kjøpt? Bavaria er en grådig gjeng, så det er neppe billig Disse kan kanskje være noe...
Saltkjelen Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Det beste er faktisk å dra til en lakkerer å lakke interiørlistene evt til en møbelsnekker på et møbelverksted- En dyktig møbelsnekker gjør dette på null komma niks med et perfekt resultat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå