Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til dette og har det på sin bil.

Jeg har dette på min bil og har noen spørsmål ang den, jeg leser på nettet at dette er livstid dempere, er det sant?

Har også lest disse demperne har 1-9justeringsgrad der 1 er det stiveste og 9 det mykeste, når jeg løfter opp bilen min så kan jeg se gjenger på demperne, hvor er den innstilt nå?

Er 1 toppen av dempern eller nederst på dempern, hvordan skal man instille dette, jeg har også innstillingsverktøyet men tenkte på skal man ha likt tall over hele bilen, eller forskjellige tall på instillingen.

Hva kjører dere med som har dette?

Hvilke instilling burde man ta på når man vil ha det som original stock m3, eller går det ikke?

Skrevet

Den var ny... "livstidsdempere"... :lol:

Jeg har vel noe sånt som totalt ca. 1,8 millioner kilometer på samvittigheten i løpet av 25 år bak rattet i forskjellige biler. Jeg har vel ca. 35 år igjen bak rattet før jeg blir for gammel... altså rundt regnet ca. 2,5 millioner kilometer med samme tempo. Hvis helsen holder når jeg med andre ord å kjøre ca. 4,5 millioner kilometer før jeg ligger seks fot under jorden. En distanse tilsvarende 15 ganger frem og tilbake til månen med de samme demperne er ikke dårlig... hvor får man kjøpt slike med garanti ?... :wink:

Skrevet

PSS9 har noe som kalles Limited-"livstidsgaranti" ja. Dvs at det er garanti på "livstid" på kittet til det kjøretøyet det blir montert på mot matriellfeil. Garantien går ikke videre dersom kittet flyttes over til en annen bil :wink:

Det nytter nok også neppe og komme etter 10år selv om det har sittet på samme bil og si:"nå er det utslitt,gi meg nytt"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...