Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg kunne vært interessert, men da trenger jeg bilder av bilen :) har den servicehefte også?

Delvis servicehefte men sikkert kvitteringer for maaange 10 talls tusen liggende. Du har pm.

• 2 weeks later...
Skrevet
dette er en meget velholdt bil folkens! og blitt tatt veldig godt vare på!

velfortjent gratis bump..

Takk for det, har vel kansje vært litt fanatisk til tider :D

Din er vel også tilsalgs snart kansje? (540 med man 6 trinns og også en usedvanlig fin touring).

• 2 weeks later...
Skrevet
Er det lov å spørre om hvorfor du skal selge uten motor?
Fordi jeg har flere motorer liggende og noen foretrekker b25 og andre orginalt. Ikke lett se forsjell egentlig men noe merkbart. Folk henger sef opp i alt mellom himmel og jord så laget noen altenernativer. Send pm om intressert og har penger.
Skrevet

Er det slik å forstå at den pr. nå er uten motor og ikke kjørbar, eller sitter det en motor i som du eventuelt tenker å plukke ut?

Kan være interessert, men ønsker ikke noe motorbytting fram og tilbake.

Bilder er også et must, samt beskrivelse og evnt. bilder av den rusta som måtte være (evnt' ikke måtte være).

Bor på Kongsberg så det er bare en kjipptur for å se på den hvis det vekker min interesse.

EDIT: Fant forsåvidt bilder nå hvis det er bilen i signaturen din det er snakk om?

Skrevet
Er det slik å forstå at den pr. nå er uten motor og ikke kjørbar, eller sitter det en motor i som du eventuelt tenker å plukke ut?

Kan være interessert, men ønsker ikke noe motorbytting fram og tilbake.

Bilder er også et must, samt beskrivelse og evnt. bilder av den rusta som måtte være (evnt' ikke måtte være).

Bor på Kongsberg så det er bare en kjipptur for å se på den hvis det vekker min interesse.

EDIT: Fant forsåvidt bilder nå hvis det er bilen i signaturen din det er snakk om?

Jepp, du kan se den neste uke for jobber på Kongsberg. Send meg mob nr ditt på pm til meg så tar jeg kontakt neste uke.

Skrevet
hvorfor legger du ikke ut bilder av bilen her hvis du prøver å selge=?

Er du intressert kjøper?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...