Terje-Berg Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Jeg bestillte en Scorpion potte til M3en min for en evighet siden. For 1 1/2 uke siden sendte jeg en mail ang leveringstatus og hva som kunne ta så langt tid. . Jeg lurer bare enkelt å greit om noen av dere har erfaring med denne nettbutikken. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Jeg trodde den butikken var avviklet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje-Berg Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Hehe.. Det er værtfall en forklarng på hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 ok,eksisterer ikke autobb lengre? vet nettsidener nede men. ellingsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Tror dessverre det gikk shais med butikken. Men sikker kan jeg ikke være... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Ellingsen utalte seg i en lignende tråd for ikke så altfor lenge siden av autobb var lagt på is... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Send en PM til Ellingsen B. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå