Gjest Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Liten Update, Forrige mandag (3 August) fikk jeg svar da jeg ringte. han hørtes forfjamset ut over at jeg ringte og sa at han hadde glemt hele greiene å beklaget seg osv osv. Han skulle sende delene dagen etter og sende meg sporingsnummer. Nå har det gått snart to uker, ingen sporingsnummer kommet, ingen pakke kommet, ingen penger tilbake på konto og ingen svar på sms eller når jeg ringer.
babjorn Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Han prøver nok å dra ut tiden,så du blir lei å ikke gidder mere...Å får du tak i personen med en feiltagelse (fra han/hun sin side) Så får du høre det du vil høre å enda mere venting
Gjest Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Han har fått frist til klokken 12 i dag med og sende meg sporingsnummer på pakken. 10 min igjen nå. Hvis ikke det kommer kan han vente seg ett pluttselig uhyggelig besøk.
wabby Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Har det tikket inn noen SMS med sporingsnummer? Er spent.
jensemann23 Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 har du truet han med anmeldelse? Ikke at det skjer noe mer i saken av den grunn, men kan jo hende det skremmer han litt.
jensemann23 Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 det blir vel som vanlig: Ingen som gjør alvor ut av truslene om å møte opp på døra. Luringen får pengene og lever livets glade dager:)
Bele-Bmw Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Dette er spent,rart at noen vill gjøre seg til en kriminel for ussle 900kr.
JTS77 Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Har også solgt deler til svartspor. Han gjorde opp for seg da ihvertfall. Men det står jo at han skal flytte, så kansje gi han en liten sjangs.....
Hansh Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 At han glemmer det en gang kan til nød tilgis, men når han lover å ordne opp og fortsatt ikke gjør noe, samtidig som han stortsett aldri svarer på henvendelser, så synes jeg at han for lengst har forspilt sin sjanse!
JTS77 Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Skal ikke ta noen i forsvar her, men har selv flyttet og vet hvordan det er.. Har enda troen på at det ordner seg.
Gjest Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 etter noen trussler med Torpedoer osv fikk jeg svar på fredag. ble da utvekslet noen meldinger. sporingsnummer kom ikke. han skyldte nå på at han ikke hadde penger til frakt osv osv, men at han skulle få inn lønn på mandag og da skulle han sende delene. jeg presset fremdeles med at han alerede hadde brutt siste frist og at jeg hadde sendt saken videre til noen lugubre karer fra mørkeste slummen av kristiansund. (han bor bare en halvtime unna kristiansund) var svogeren min som bor der som ordnet det. men etter 4-5 meldinger med bønn og lovnad fra han om att han skulle ordne opp og att han skulle legge med alt han hadde av deler til motoren min som plaster på såret sa jeg at det var greit. så nå gjenstår det å se. Bryter han avtalen har han ett problem. I følge svogeren min kom de gutta til og tygge seg igjennom husveggen om det ble nødvendig.
babjorn Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 Hører nok ikke noe fra han desverre,trenger man penger til å sende en pakke,så kan man låne av familie/venner.koster ikke akkurat så mye Men lykke til
RoaldJ Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 kjøpte noe giroverføring av ham for en tid tilbake... hørte ikke fra ham på flere uker etter jeg overførte kronos... før jeg fikk pm av han plutselig da han skylte på internettproblemer.. jeg hadde også sendt ham flere sms`er.. varene dukka opp tilslutt, men ble noe irretert til slutt ja..
JTS77 Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 Når eg tenker meg om, så var det jo dama hans som betalte meg. Han har vel litt trang økonomi da. Og hvis han lover å sende deg mer deler som plaster på såret går jo fraktprisen opp.. Hmmmm Spørs om du ser noe til hverken deler eller penger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå