E28 TURBO Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Hehe torpedoer for 900kr. Knallhardt. Enig 100prosent i prinsippet, men hvem orker gjøre noe som helst under 20000lapper som er litt drag i?? Hehe jaja håper de tygger seg gjennom døra og at du får pengene dine! Gudd løkk!
Gjest Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Jeg kjøpte et grenrør av han. Jeg forskuddsbetalte. Tok riktignok noe tid,men det dukket opp.
Gjest Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Hehe torpedoer for 900kr. Knallhardt. Enig 100prosent i prinsippet, men hvem orker gjøre noe som helst under 20000lapper som er litt drag i?? Hehe jaja håper de tygger seg gjennom døra og at du får pengene dine! Gudd løkk! Skremmselsfaktor:) Er nok ingen av dem som er "TORPEDOER", men er vel heller av sorten som liker bråk:)
Bmw_325i_ Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 ufattelig at folk gidder å gjøre seg til kjeltring for en liten slant med penger, å i tillegg setter seg selv i ett dårlig lys. Spesielt inne her når alle veit hvem det er snakk om. jeg kommer IKKE å handle med denne personen hvertfall. at ikke folk klarer å holde det de lover å deretter kommer med X antall unnskyldninger. det er vel bare å helle mer bensin på bålet når det aldri skjer noe mer uansett håper det ordner seg sånna folk trenger å bli satt på plass, samma om det er snakk om småpeng eller større summer.
Gjest Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 Da har jeg mottat ett sporingsnummer ivertfall:) Får håpe det det er mer en ei eske med kull som ankommer da
scoot Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 De er nok du som er luringen,betale forskudd er ikke de helt store... Betale forskudd er det mest naturlige, det er jo like lett å bli lurt per oppkrav? :S
Mr E30 Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 a-dekk klager på han å! er nok en sleip jævel detta
Mr.Silver Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 har vell så mange baller i luften at han ikke vet hvilken han skal ta i mot..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå