EirikL Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Mulig jeg er helt på tur, men er ikke dette Z3 felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Må si meg enig der, de passer bedre på denne enn 750iL'n de hører til på. btw trenger nok ikke fattern felgene tilbake riktig ennå, 750'n står med gåen autolat kasse og med vårt tempo skjer det ikke noe med den i morgen akkurat Haha, tomat kasser er noe dritt.. Tregt tempo er da tillat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Må si meg enig der, de passer bedre på denne enn 750iL'n de hører til på. btw trenger nok ikke fattern felgene tilbake riktig ennå, 750'n står med gåen autolat kasse og med vårt tempo skjer det ikke noe med den i morgen akkurat Haha, tomat kasser er noe dritt.. Japp, har heldig vis funnet ett svenskt firma med byttekasser til en lav pris. Så utfordringen blir å få ut "tomat kassa" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Mulig jeg er helt på tur, men er ikke dette Z3 felger? Nå er ikke akkurat disse felgene orginale bmw felger men utseende minner mye om z3 når du sier det ja Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Hehe, går nok greit. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dram Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Der kom det en tråd fra damen i GT'en Pen bil, må jeg si. Jeg hadde samme felger, bare i 17", på cab'en før den gikk fløyten. Du får ta den med på neste Trondheimstreff så vi får tatt den i nærmere åsyn hehe, joda vi får se om den blir med på noen av treffene Men det å ta den nærmere i åsyn er jeg ikke så sikker på om er lurt Og angående de felgene så liker jeg de kjempe godt selv, men kan ikke låne de i evig så nye felger regner jeg med kommer til neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dram Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 bump. Jeg har nå laget en avstemning om hvilke felger jeg vurderer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Har du bilder av de aktuelle felgene? Det står ikke navn under felgpakker hos GS nett. Personlig synes jeg 19 er litt stort på E34, men du skal få lov til å bestemme selv denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dram Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Her kommer bilder. Om det blir 18" eller 19" vet jeg ikke ennå. GS-RACE EDITION GS-BLACK EDITION GS-MAGIC GS-MAGNUM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Ville gått for Magnum. Sorte felger på en noenlunde mørk bil vil forsvinne i hjulhusene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dram Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Ville gått for Magnum. Sorte felger på en noenlunde mørk bil vil forsvinne i hjulhusene. Er enig med deg men er også er litt usikker på chrome felger, men liker de med sort senter og chrome kant. Flere som vil si sin mening? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Jeg stemte Magnum. Har ikke sansen for helsorte felger, så Magnum er det beste alternativet du har da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Japp, har heldig vis funnet ett svenskt firma med byttekasser til en lav pris. Så utfordringen blir å få ut "tomat kassa" Ikkenoe big shit det. Den er ikke så stor den kassa faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 OT Japp, har heldig vis funnet ett svenskt firma med byttekasser til en lav pris. Så utfordringen blir å få ut "tomat kassa" Ikkenoe big shit det. Den er ikke så stor den kassa faktisk. Ok det høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Hvordan er den å kjøre etter å ha gått over 300k km? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå