Gå til innhold

Tonje sin E34 525i 24v Solgt

Dram
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må si meg enig der, de passer bedre på denne enn 750iL'n de hører til på.

btw trenger nok ikke fattern felgene tilbake riktig ennå, 750'n står med gåen autolat kasse og med vårt tempo skjer det ikke noe med den i morgen akkurat :P

Haha, tomat kasser er noe dritt.. Tregt tempo er da tillat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig der, de passer bedre på denne enn 750iL'n de hører til på.

btw trenger nok ikke fattern felgene tilbake riktig ennå, 750'n står med gåen autolat kasse og med vårt tempo skjer det ikke noe med den i morgen akkurat :P

Haha, tomat kasser er noe dritt..

Japp, har heldig vis funnet ett svenskt firma med byttekasser til en lav pris. Så utfordringen blir å få ut "tomat kassa" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom det en tråd fra damen i GT'en :) Pen bil, må jeg si. Jeg hadde samme felger, bare i 17", på cab'en før den gikk fløyten. Du får ta den med på neste Trondheimstreff så vi får tatt den i nærmere åsyn :wink:

hehe, joda vi får se om den blir med på noen av treffene :) Men det å ta den nærmere i åsyn er jeg ikke så sikker på om er lurt :wink:

Og angående de felgene så liker jeg de kjempe godt selv, men kan ikke låne de i evig så nye felger regner jeg med kommer til neste sommer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilder av de aktuelle felgene? Det står ikke navn under felgpakker hos GS nett. Personlig synes jeg 19 er litt stort på E34, men du skal få lov til å bestemme selv denne gangen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått for Magnum. Sorte felger på en noenlunde mørk bil vil forsvinne i hjulhusene.

Er enig med deg men er også er litt usikker på chrome felger, men liker de med sort senter og chrome kant.

Flere som vil si sin mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT :)

Japp, har heldig vis funnet ett svenskt firma med byttekasser til en lav pris. Så utfordringen blir å få ut "tomat kassa" :D

Ikkenoe big shit det. Den er ikke så stor den kassa faktisk.

Ok det høres bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...