Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går fortsatt tregt med meg, men jeg ser forøvrig etter en utveksling til diffen min. Den har 2.79, syns det var litt i drøyeste laget :) Ser da etter noe fra 2.79 og til men ikke med 3.73. Hvis noen har en åpen diff eller selve utvekslingsmekanismen liggende, så skrik ut.

• Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

Det skjer ting! :)

Ny chip i hus, som jeg har fått alle rettigheter til å leke meg med, tenker å gjøre noen små-justeringer for en eventuell ny kamaksel.

Også har jeg handla m3 3,2l bærearmer og spindlere, så nå blir det 5-bolt :)

jkd62cej495t8al3jmo7.jpg

syl731spg1metch2h0xn.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Grenrør og M-tech 2 frontfanger(øvre del) er handlet inn, skal legge ut bilder til helga. Nye deler er straks på vei inn igjen, jeg skal handle litt til motoren til uka også en 260-kasse. Hvor mye tåler en 260 til m30 forresten? Ellers er jeg stadig vekk på utkikk etter Alpina instrumentpanel, titter ofte på ebay.

Skrevet

Litt bilder på tampen av dagen kan vel ikke skade :)

Tenningskurve i chip:

nxszp7macn8gicgyhsac.jpg

Grenrør:

038iyj0vm7at2wiva0ej.jpg

Tatt av lister og fangere for å forberede m-tech2

5pa0clgxfi9gwzyxnp3v.jpg

1io9sn0y9kqwsy2k5gxh.jpg

n5qvoshgi09rk9tl286e.jpg

Når jeg får tid nå, så blir det forberedelser til motorbytte og motorbytte etter hvert, merket at jeg gleder meg :) Også skal sotefilm i bakrute og sideruter bak vekk og all kosmetikk som listverk etc. skal tas av og enten erstattes eller lakkeres på nytt.

Skrevet

Henta deler i kveld. Men jeg tror jeg lurte meg selv litt på girkassa, det er jo ikke hull for hallgiverene der :?: Er det noen som vet hvilke girkasser som støtter gammel type motronic? Også hvilke motorfester bør jeg velge hvis jeg vil ha posisjon 2 med motor fra e28.

Legger ut et bilde av ledningsnett-innkapslinga over dysene, som jeg endelig har fått tak i :)

gs9g1rtgul9a1spbyr70.jpg

Skrevet
du kan jo borrehull i nytypen kasse :)

hvilken vinge har du på bakluka ?

Borre hull kan være en mulighet, men tror det samtidig må bygges ut med en slags brakett, noen som har gjort det mener du eller?

Det er alpinaspoileren jeg har :)

Skrevet

Nei, ikke om det er snakk om pre og face 260 kasse, da skal det være utsparring så det er bare å borre :) ja, men husker ikke i farten hvem som har gjort det.

Skrevet

Ja ikke sant, gidder ikke brydderiet. Leverer tilbake kassa til selger, var ikke noe problem :)

Jeg sitter på gjerdet å venter på kasse med utsparring, ikke mange av de men..

Skrevet

Hvordan blir 3,64 utveksling med m30 og 260 gir, noen som har erfaringer? Syns alpina diffen jeg har nå er for dryg (2,79), i hvert fall med m20 :)

Skrevet
Nei, ikke om det er snakk om pre og face 260 kasse, da skal det være utsparring så det er bare å borre :) ja, men husker ikke i farten hvem som har gjort det.

Har i helga kjøpt ny girkasse, og nå skjønner jeg hva du mener diohrvik :) Jeg har ikke sett at girkasser har at utsparring uten borrede hull før, så nå skal jeg nok klara å få borra 2 hull til giverene og 2 for festeskruene :) På den andre girkassa jeg kjøpte, var det helt slett, så der måtte jeg ha laga en slags brakett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...