Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker for tilbakemeldinger :)

Finner jeg noen fine alpinafelger å setta på så går jeg for det selvfølgelig. Får jeg på leppa så hjelper det stort. Også må jeg sveise om ennestussa på bakpotta, glemte å nevne det. De må gå rett ut i stedet for på skrå. Som dere sikkert ser.

Legger ut flere bilder av arbeidet, må få lasta det over fra kameraet til en kompis.

• 9 months later...
Skrevet

Her skjer det lite for tia. Påkostninger på bimmern er ikke prioritert for tiden dessverre :(

Også knakk det en ventilløfter her, så regreima røyk på 3 steder + 5 bøyde ventiler :?

Men planen er å få i stand toppen igjen, Få den igjennom EU og da blir det ny motor. Så ser etter M30, tenkt litt på m5 3,6 også.

Skal ta noen bilder snart, og legge ut :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Da kan jeg medbringe at jeg kjøpte den motoren. Godt å komme i gang litt igjen :)

Har begynt å fikse litt på el.nettet i kveld, som dere kan se på bildene.. Bilder av motor kommer i morra når jeg får blåst den rein for støv og møkk :)

zwef5tcn9vgtk29jhkbf.jpg

qowrzx7tkoyifnlzuapz.jpg

cd6r7dz98vh2e5hst5vi.jpg

• 5 months later...
Skrevet

Forholdsvis lite nå :( Men jeg tok en høstvask før jeg satt den inn for vintern. Fikk akkurat fiksa m20 motorn Så nå har den overhalt topp og ferdig til å tas ut, bare jeg får tid til å jobbe med bilen :) Det som står høyest på ønskelista akkurat nå er å bytte m3 instrumentpanelet med et Alpina, de gror ikke akkurat på trær :D

09ql5wrkko8uq0r3oqqo.jpg

vqofpjxkiinhmjt7nq12.jpg

Skrevet

ett godt tips: Dropp M30 og kjøp deg S38 eller S50 isteden....

M30'en er dau og veldig kjedelig å kjøre, oppleves ikke som 218 HK i det hele tatt...

Har godt grunnlag for å hevde dette da jeg selv har 338, og en kompis og jeg satte m30b34 i e30en hans, i den tro at det måtte gå nesten like bra, siden det er "samme motoren med bare en annen topp"...

Men m30 er tid ut av vinduet, fant vi ut, sammenligna med s38 eller s50!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...