Laudrup Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 254 hk? Jøsses, det var endel...husk at Alpina tok ut 245hk i B9en med rimelig omfattende inngrep, og klarte å hente ut hele 261hk i B6 3.5 uten kat. Og de gutta vet hva de driver med vil jeg tro. Så du skal være vel være maks heldig hvis du klarer å få ut 254hk. Men for all del, motoren har potensiale den, og for alt jeg vet så har kanskje Alpina "bremset" ned på hestene for å få en mer driftssikker motor totalt sett... Ja jeg er fult klar over at bremsing av motoren kan bli en skuffelse Men som du sier, så er nok også alpina på den driftsikre siden når de utvikler motorer. For jeg har hørt de som har bremsa nærmere 300 hester i bilcrossbiler med m30. Da mener jeg det bør være mulig å nå 250 hester.
Pedi Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Sier ikke at motoren skal bli en skuffelse, bare at hestene ikke kommer "gratis" Motoren har et kjempepotensiale, ingen tvil om det...
Laudrup Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 Sier ikke at motoren skal bli en skuffelse, bare at hestene ikke kommer "gratis" Motoren har et kjempepotensiale, ingen tvil om det... Neida, skjønte det. Bra potensiale i en 3.5 liters sekser bør vera ja Men det er klart, sugehester koster mere enn det smaker som regel. Så det blir ikke noe særlig mere "gromme" biter enn det jeg har nevnt her. Når jeg blir lei for jeg heller vurdere turbokonvertering.
Laudrup Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 Hadde en hyggelig handel med KalMar for en kort stund tilbake. Kjøpte et Alpina stabilisatorstag til bakstillinga av han og fikk en god del papirer og hans fremgangsmåte på søknad om ombygging til Alpina B6. Så veldig bra ut, da gjelder det bare å få ræva i gir selv Kan forøvrig si at jeg driver veldig mye med Formula Student i tilleg til vanlig skolearbeid for tia. Så det blir pent lite skruing på eget utstyr Men tror jeg skal få lakkert opp igjen Alpina leppa om ikke så lenge, for har mere som skal lakkeres og. Må ta det nå som jeg har tilgang på lakkboks
diohrvik Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Hørtes spennende ut mtp godkjenning;) skal følge med her. Formula student?
KalMar Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Bra du blei fornøyd med handelen da ! Må nesten prøve å følge med her!
Laudrup Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Hørtes spennende ut mtp godkjenning;) skal følge med her.Formula student? Ja gjør det, håper det blir bra etter hvert Formula Stiudent: http://www.formulastudent.com Bra du blei fornøyd med handelen da !Må nesten prøve å følge med her! Veldig fornøyd. Liker at man kan justere stivheten på det. Hehe Skal følge med på prosjektet ditt jeg og.
Laudrup Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Ting skjer I kveld har jeg lakkert alpina spoileren. Det blei bra bortsett fra at jeg ikke fant noe filter til sprøyta så det blei litt klumper her og der, men det går Bilder kommer i morra når spoileren er tørr.
Laudrup Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Fin fremgang Har virkelig trua på at dette blir bra. Jo takk Håper jeg kan fortsette få gjort litt fremover nå da. Skal få lagt ut bilder av stabstaget snart også litt annet.
Laudrup Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Har da sammenlignet trimfila i b35 hjernen og sammenlignet den med en orginalfil. Dønn likt, sa ja.. Det står riktig nok trimchip.com på hjernen, men ser ut til at det bare er bytta over med en orginal chip, for den orginale koden er klistra på. Litt kjipt, for jeg betalte litt ekstra for hjernen
Laudrup Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Jeg har veldig mye annet å gjøre for tia, men har holdt på litt smått med mapping av motronicen, men lurer litt på hvordan jeg skal justere tenning og spesielt bensin for annen kamaksel. Har i hvertfall justert turtallsperra til 7000
Laudrup Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Takk Blir EU-kontroll snart. Så kan jeg begynne med m30'n, blir vel å ta av toppen for litt generell inspeksjon og vedlikehold, også skal jeg kontakte KM Cams for kamakselvalg og montering av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå