valrun Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Har byttet ut mine manuelle sportsstoler med elektriske komfortstoler. Kunne trengt litt hjelp med å strekke en kabel fra sikringsboksen og til setene, ettersom jeg er helt grønn på elektro. Hadde nok fått det til selv, men regner med at det er flere her som har gjort det før. Noen på østlandet som vil hjelpe meg litt? Selvfølgelig mot betaling PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Sjekk denne tråden, http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=99653&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Kan alltids få hjulpet deg når jeg får koblet opp mitt valrun. Skal bare undersøke litt om hvilke ledninger som går til memory, aktive og varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Begynte å skru litt, og fant ut at det faktisk ikke var så vanskelig Så nå er setene instalert i bilen, og alt fungerer greit...bortsett fra varmesetene på førersiden. Håper jeg finner en løsning på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Kom gjerne med litt tekst og slikt i tråden i teknisk. Fant du et koblingsskjema på alle de små ledningene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Nei, jeg var egentlig ganske heldig. Hadde jo varmeseter fra før av, og da passet jo pluggen rett på de nye setene. Måtte bare legge opp ny 12V til motorene. Men skal høre med faren min om han får tak i et koblingsskjema når han kommer tilbake fra ferie. Varmesetene mine fungerer ikke, så jeg får prøve å måle litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå