spaix Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 er det bare meg eller kan denne mannen alt om bil syns jeg ser på alle tråder at det er han som finner ut av det meste:P syns de som hjelper andre mye skal få egen skryte side:D veit ikke om denne tråden er på riktig plass, men er bare å flytte den! her var det kjempe masse voksene folk:) kjempe mange spesielt moderatoren som har endra detta , kjempe voksent:) gammel er du egentlig? 12? tenkte meg det,
ehrnst Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 spaix, slutt å tull! det er du som virker som du er 12. Er vel bedre å gi skryt til fler?
spaix Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 er det lille tøffe fredrik som har endra:) fyyy faen digger deg as, du er så suuuuper kul!! fy faen skulle ønske jeg var som deg, en liten dritt unge
knut_olestad Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 bye bye spaix.. Med en slik innstilling passer du ikke inn her dessverre.
spaix Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 bye bye? er det moderatorene som skal gjøre narr av folk , så tørr de ikke få en trøkk i trynet selv??
E36Cab1 Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Hvor er det Fredrik har gjort narr av deg egentlig?!? Folk begynte å navngi personer som de syns er flinke og behjelpelige her inne på forumet,derfor vart overskriften endret antar eg.
Fredrik Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 bye bye? er det moderatorene som skal gjøre narr av folk , så tørr de ikke få en trøkk i trynet selv?? Gi meg én seriøs grunn til hvorfor jeg skal ha en trøkk i trynet. Skryten handlet jo om deg også... selvom jeg er i tvil om du virkelig fortjener den...
spaix Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 er det mørt? er du dum? kan du ikke lese?? sto ikke til meg!!!
Superbeetle Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 er det lille tøffe fredrik som har endra:) fyyy faen digger deg as, du er så suuuuper kul!! fy faen skulle ønske jeg var som deg, en liten dritt unge
E36Cab1 Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 er det mørt? er du dum? kan du ikke lese?? sto ikke til meg!!! Grow up!
Stephan.s Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 En slik tråd som dette tror jeg mange setter pris på. Synd den tilsynelatende allerede er ødelangt av trådstarter hvor det tydligvis har kortsluttet noe. Jeg vil gi min skryt til Mr. J.Hofstad (som jeg ikke har sett på en stund?) som har hjulpet meg enormt mye gjennom årene.
Erebus Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 er det lille tøffe fredrik som har endra:) fyyy faen digger deg as, du er så suuuuper kul!! fy faen skulle ønske jeg var som deg, en liten dritt unge
Richirich Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 hihih.. morsomt at trådstarter ødelegger hver eneste tråd han selv lager
BreitBau Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Neste treff, tenker alle: "Se der, der er han idioten.. " Du kan seriøst ikke begynne å surmule for hva som er skrevet her? Anyways.. Få inn rep. points.. Jeg er ikke akkurat redd for det.. Skriver ikke akkurat så me dritt her inne at jeg er redd for å få en Rød dott ved nicket mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå