|Ole| Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 er det ventil eller tenplugg du meiner klakker her? hehe blir litt forvirra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinzo Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 er det ventil eller tenplugg du meiner klakker her? heheblir litt forvirra nå tennpluggen:P hehe den som sitter nermest torpedo vegg, for når jeg løfta opp den remsa med tennpluggene var på stoppa klakkinga:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 høres det ut som elektrisk feil kanskje? en tikke lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinzo Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 høres det ut som elektrisk feil kanskje? en tikke lyd? nei kommer en ar klakke lyd, for meg:P aldri hørt det før, men når jeg tokk den ut røyk den veit ikke om det er normalt, men røyk iallefall, kan jeg starte bilen uten den ene tennpluggen? for å se om det er den? eller er du dumt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 hmm...det første eg tenkte var overslag på plugg kabel pga fuktighet og eit lite brudd? pluggen skal uansett ikkje gå å skubbe fra side til side når den er skrudd fast... prøv å skift den du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinzo Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 hmm...det første eg tenkte var overslag på plugg kabel pga fuktighet og eit lite brudd?pluggen skal uansett ikkje gå å skubbe fra side til side når den er skrudd fast... prøv å skift den du skal tennpluggen være skrudd fast? ja det sier jo litt, for den er helt løs:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 hehe, jammen da er det berre å tighte den til med en 21mm pipe trur eg det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinzo Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 hehe, jammen da er det berre å tighte den til med en 21mm pipe trur eg det er [/quote da prøver jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinzo Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 hehe, jammen da er det berre å tighte den til med en 21mm pipe trur eg det er [/quote da prøver jeg] da var det fikset!!!::D:D takk for svar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Joda Heilt iorden du, altid kjekt å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 hehehe... flaks att vi alle er like bilkyndige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 måkje du bjynde hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 skal tennpluggen være skrudd fast? ja det sier jo litt, for den er helt løs:P kødder du med oss? selvfølgelig skal den være skrudd fast, men ikke drithardt. sånn ca det du klarer med håndleddet +-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå