Dirty Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 ta med bilen og kom, Hyggelig det å sette et fjes på brukeren hehe
Rabies Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Jeg er på i hvertfall Så lenge det ikke blir den 9ende er det godt mulig jeg ankommer med ny bil *Håpe*
Søreng Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 ta med bilen og kom, Hyggelig det å sette et fjes på brukeren hehe Har bilen her nede nå.. Men må se hva jeg får tid til om det blir på søndag da.. Har litt andre ting jeg skal også...
///Mysild Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 ta med bilen og kom, Hyggelig det å sette et fjes på brukeren hehe Har bilen her nede nå.. Men må se hva jeg får tid til om det blir på søndag da.. Har litt andre ting jeg skal også... du må jo levere klister til meg så hehe... jeg skal på grillings hvis det blir den 9ende btw, jobber lørdag morgen andreas, hvis du kommer nedover den dagen
Ad|oS Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Men dere som arrangerer må komme frem til en dato nå! Greit for oss som ikke har alle datoene klare
///Mysild Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 de var vel torsdag de skulle sette en dato? svar på melding halvard!!!!!!
Søreng Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 du må jo levere klister til meg så hehe... jeg skal på grillings hvis det blir den 9ende btw, jobber lørdag morgen andreas, hvis du kommer nedover den dagen Har klistremerkene med til deg vettu Vet ikke helt hvilken dag det blir.. Men skal vistnok på noe oggefestival her på fredag og lørdagen, så tviler vertfall på at det blir en av de dagene..
///Mysild Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 heheh... ja, er jo bare å sende ei melding, skal nok ikke for mye de nærmeste dagene
Søreng Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Fett.. Skal gjøre det... Har også kameraet med hvis det plutselig va fint vær
wabby Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 9ende passer ikke for meg Trebåtfestivalen i Risør den helga.
///Mysild Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 9ende passer ikke for meg Trebåtfestivalen i Risør den helga. LOL
Lars89 Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 9ende passer ikke for meg Trebåtfestivalen i Risør den helga. LOL Mye fint (damer...) å se på der da
Narum Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Vi maa vel bestemme oss paa torsdag ja, men syntes det er lit lite folk som har meldt interesse her ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå